هفتمین نسخه بتای توسعه دهندگان و ششمین بتای عمومی ۱۰ iOS منتشر شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

کمپانی اپل از نسخه جدید سیستم عامل خود برای آیفون ها و آیپدهایش در خلال کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰‍۱۶ رونمایی کرد. iOS 10 واجد ویژگی های جذابی است که باعث شده بسیاری از علاقه مندان منتظر عرضه عمومی آن باشند.


در شرایطی که هنوز چند ماهی تا فصل پاییز و عرضه نسخه نهایی iOS 10 باقی مانده، شرکت کالیفرنیایی هر چند هفته یک بار آپدیتی تازه از نسخه بتای این سیستم عامل را منتشر می کند. تازه ترین آپدیت که هفتمین نسخه آن به حساب می آید،‌ از چند روز گذشته برای کسانی که صاحب حساب توسعه دهندگان هستند و در برنامه بتای اپل ثبت نام کرده اند، در دسترس قرار گرفته است.

 

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۸

حجم ۶۰ مگابایتی این بسته جدید نشان می دهد که نمی بایست با نصب آن انتظار افزوده شدن ویژگی جدیدی را به iOS 10 beta داشته باشیم، بلکه به احتمال قوی تنها برخی اصلاحات امنیتی و پایدارساز در هسته سیستم عامل اعمال خواهد شد.

البته تنها توسعه دهندگان نیستند که می توانند پیش از عرضه رسمی، تجربه کار با نسخه جدید سیستم عامل ابزارهای موبایل شرکت اپل را به دست بیاورند. اهالی کوپرتینو با ارائه هر نسخه جدید از iOS 10 beta توسعه دهندگان، نسخه قبلی آن را در اختیار عموم قرار می دهند. بنابراین به روز رسانی شماره ۶ سیستم عامل iOS حالا برای همه علاقه مندان قابل دانلود است. ضمن این که مانند همیشه، ساکنین آمریکا اولین افرادی هستند که می توانند فایل مربوطه را دانلود نمایند.

هنوز مشخص نیست که تا زمان عرضه نسخه نهایی، چند آپدیت دیگر برای iOS 10 beta عرضه خواهد شد، اما شمار آپدیت های ارائه شده نشان می دهد که فاصله چندانی تا انتهای این چرخه باقی نمانده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.