آتش گرفتن یک دستگاه آیفون ۷ که منجر به سوختن یک خودرو شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بازار تلفن های هوشمند اوضاع عجیبی را تجربه می کند. بعد از انفجارهای متعدد گلکسی نوت ۷ در سرتاسر دنیا کمپانی کره ای ناچار شد همه نسخه های فروخته شده را جمع آوری و تعویض کند. اما حتی نسخه های تعویضی نیز به همین مصیبت دچار شدند و در نهایت شرکت کرده ناچار شد موقتاً قید تولید و عرضه این محصول را بزند.


عده ای اعتماد خود را به سامسونگ از دست دادند و رو به آیفون های تازه اپل آورده اند. جنگجویان جبهه نبرد سامسونگ و اپل نیز خوراکی تازه برای جدال پیدا کردند. اما به نظر می رسد مشکل کمی ریشه ای تر این حرف ها باشد، چرا که به تازگی یک دستگاه آیفون ۷ که از خرید آن تنها یک هفته گذشته بود،‌ در خودروی یک مربی موج سواری آتش گرفت و موجب آتش سوزی در آن اتومبیل شد.

این فرد بد اقبال که مت جونز (Mat Jones) نام دارد می گوید که آیفون گران قیمتش در این مدت نه ضربه خورده و نه از جایی سقوط کرده و او با دقت کامل مراقب آن بوده است. ضمن این که برای شارژ نیز فقط و فقط از کابل و آداپتوری که در جعبه آیفونش بوده استفاده کرده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

شرکت اپل اعلام کرده که از این ماجرا مطلع شده و اقدامات اولیه برای بررسی و تحقیق در خصوص علل وقوع این حریق را آغاز کرده است.

این دومین بار است که در چند هفته اخیر خبری در خصوص آتش گرفتن خود به خودی آیفون ۷ به گوش می رسد، گرچه مشخص شد که در حادثه اولی آیفون مذکور دچار آسیب فیزیکی شده و باتری آن شکل طبیعی خود را از دست داده بود.

شاید هنوز نیازی به نگران شدن نباشد، اما زنجیره حوادث اخیر سبب می شود که به چنین اخباری بیش از پیش توجه کنیم و امیدوار باشیم بلایی که بر سر گلکسی نوت ۷ سامسونگ آمد گریبانگیر هیچ محصول دیگری نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.