آیا آیفون ۷ با رنگ سفید براق در راه است؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در تاریخ نزدیک به ده ساله تولید آیفون ها، این اولین بار است که موبایل های هوشمند این شرکت در پنج رنگ مختلف، شامل طلایی، نقره ای، رُز گلد، مشکی و مشکی براق (جت بلک) روانه بازار می شوند. اما به نظر می رسد اپل این هم بسنده نکرده و شاید در آینده نزدیک شاهد ورود نسخه سفید براق آیفون ۷ و ۷ پلاس به سبد محصولات این شرکت باشیم.


وبسایت ژاپنی «Mac Otakara» به تازگی مدعی شده است که شرکت ساکن کوپرتینو قصد دارد نسخه سفید براق‌ (Jet White) آیفون های جدیدش را نیز روانه بازار سازد. سایت مذکور منبع خبر خود را از داخل زنجیره تولید قطعات اولیه محصولات اپل به دست آورده، اما در عین حال تاکید دارد که این خبر به طور قطعی نیز قابل تایید نیست.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

در هر حال شنیدن چنین خبری بسیار مسرت بخش خواهد بود، به خصوص که بدانیم رنگ مشکی براق آیفون ۷ از محبوبیت بسیار بالایی در میان خریداران برخوردار بوده و همین مسئله باعث شده تا تحویل آن با تاخیرهای نسبتاً طولانی همراه باشد.

علاوه بر این ها، اگر اپل بتواند این نسخه از آیفون را نیز به سبد محصولاتش بیافزاید، به احتمال فراوان استقبال از آن بیش از نسخه مشکی براق باشد، چرا که رنگ سفید نسبت به مشکی خراش ها و خش ها را بسیار کمتر نشان می دهد، پس مراقبت از بدنه آن آسان تر خواهد بود و پس از گذشت مدتی کمتر کهنه و مستعمل به نظر خواهد رسید.

تصویر ابتدای مطلب یک عکس مفهومی است، اما از روی آن می توان دریافت که آیفون ۷ سفید براق چه ظاهری خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.