آیا آیفون ۸ با نمایشگر بدون حاشیه و ابعاد جدید تولید می شود؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

کارشناسان ارشد موسسه «Barclays Research» می گویند که اپل آیفون ۸ را در سال آینده با نمایشگر های ۵ و ۵.۸ اینچی بدون حاشیه و دارای انحنا در کناره ها روانه بازار خواهد کرد.


این افراد مدعی شده اند که در سفر اخیر خود به آسیا به منبعی موثق در زنجیره تامین قطعات اولیه محصولات اپل دست یافته اند و خبر فوق از همین منبع به دست آنها رسیده است.

پنل بدون حاشیه به اپل کمک می کند که بدون افزایش ابعاد بدنه و وزن دستگاه، اندازه نمایشگر را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. صفحه نمایش آیفون های فعلی ۴.۷ و ۵.۵ اینچ قطر دارند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

این کارشناسان البته اعتراف می کنند که طراحی آیفون های سال آینده هنوز نهایی نشده، اما گزینه مذکور از شانس زیادی برای قطعی شدن برخوردار است. آنها همچنین شایعات پیشین را تایید می کنند و باور دارند تنها نسخه پلاس از پنل جدیدتر و با کیفیت تر OLED بهره مند خواهد بود. از سامسونگ، ال جی و شارپ نیز به عنوان تامین کننده های اصلی نام برده شده است.

مینگ چی کو، کارشناس مشهور موسسه KGI Securities نیز چند ماه پیش احتمال عرضه آیفون  ۸ با ابعاد ۵.۸ اینچی و با لبه های خمیده و بدنه تمام شیشه ای را مطرح ساخته بود. البته خبرگزاری Nikkei ژاپن باور دارد که نسخه کوچکتر ۴.۷ اینچی فعلی بعد از معرفی نسخه ۵ اینچی نیز به حیات خود ادامه خواهد داد. به عبارت دیگر احتمال می رود که سال آینده شاهد رونمایی از سه مدل مختلف آیفون ۸ باشیم.

با همه این ها، کارشناسان Barclays Research باور ندارند که دکمه هوم در آیفون بعدی به زیر نمایشگر منتقل شود. به عقیده آنها فضای در اشغال بخش پایینی نمایشگر در سال آینده نیز بدون تغییر باقی خواهد ماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.