آیا ممکن است «اپل پنسل» به آیفون هم راه یابد؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

مدت ها قبل، اپل عمیقا معقتد بود که قلم های لمسی یا استایلوس هیچ کاریردی ندارند. اما در نهایت تغییر رویه داد و بهترین قلمی که ممکن بود را خلق کرد. این قلم بهترین محصولی است که می تواند کاربرد پذیری آیپد را تکامل بخشد. همچنین در گزارش های قبل اشاره کردیم که اپل بر روی توسعه کارایی قلم یاد شده متمرکز است و قصد دارد اپلیکیشن های بیشتری را به پشتیبانی از آن در آورد. حالا این سوال مطرح می شود که آیا احتمال دارد در آینده، آیفون هم از این قلم پشتیبانی کند؟


بر اساس صحبت های تیم کوک، نباید این قلم اپل را استایلوس بخوانیم ؛ چرا که او بر این باور است، بین آنچه کاربران با استایلوس ها انجام می دهند و آنچه قلم اپل انجام می دهد، «تفاوت بسیاری» وجود دارد. مدیر اجرایی اپل اظهار می کند، «اپل پنسل»، همانی است که استیو جابز همواره می خواست و در ادامه صحبت هایش، به موضوع جالبی اشاره می کند که بر اساس آن، احتمال می رود در آینده، آیفون هم از قلم مورد بحث پشتیبانی کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۶

اگر کارهایی که می توان با اپل پنسل بر روی آیفون یا آیپد انجام داد را ببینید، در میابید که کارایی این قلم، باور نکردنی است.

به نظر می رسد ذکر نام «آیفون» در کنار آیپد، فقط یک خطای لفظی نباشد و احتمال می رود که اپل، بررسی هایش را در این زمینه آغاز کرده  است. اگر چه بسیاری بر این باورند که صفحه نمایش آیفون برای اینکه با قلم روی آن کار کنید، بسیار کوچک است و حتی مدل «پلاس» هم فضای کافی را در اختیار کاربر قرار نمی دهد. این درحالیست که برخی از کاربران، به خاطر علاقه به نوشتن یا کشیدن طرح بر روی تلفن هوشمندشان، به سراغ گلکسی نوت های سامسونگ رفته اند.

در پایان باید گفت که چنین موضوعی فعلا در حد ایده مطرح شده است، آن هم نه از سوی تیم کوک؛ بلکه با توجه به جملاتش، ممکن است این احتمال وجود داشته باشد، در همین رابطه، رویداد روز چهارشنبه فرصت مناسبی برای دقت بیشتر روی این احتمال، محسوب می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.