چگونه در IOS 9.3 بر روی یادداشت های اپلیکیشن Notes رمز ورود قرار دهیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اپل در کنار افزودن قابلیت های اساسی و مهم در IOS 9.3، ویژگی کوچک اما جذابی را در اپلیکیشن Notes جای داده تا کاربران بتوانند از یادداشت های مهم و حساس خود محافظت بیشتری انجام دهند. به کمک این ویژگی، کاربرانی که از IOS 9.3 و نسخه های جدیدتر این سیستم عامل در دستگاه های مختلف خود استفاده می کنند، می توانند بر روی یادداشت های حساس خود رمز عبوری برای مشاهده متن آن قرار دهند.


برای افزودن رمز ورود به یادداشت های اپلیکیشن Notes، پس از مراجعه به این اپلیکیشن، یادداشت مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر دکمه share در گوشه ی بالای صفحه نمایش اشاره کنید.در منوی ظاهر شده گزینه Lock Note را انتخاب کرده و  پسورد مورد نظر خود را به اپلیکیشن Notes اعلام کنید. لازم به ذکر است که می توان از سنسور Touch ID نیز جهت گشودن یادداشت های قفل گذاری شده استفاده کرد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

11

به هر حال برای تغییر پسورد و یا نوع رمزگشایی می توان به مسیر Notes > Password مراجعه کرد و تنظیمات دلخواه خود را بر روی یادداشت های قفل گذاری شده اعمال نمود. رمز تعیین شده برای تمامی یادداشت ها یکسان است و در صورتی که یکبار اقدام به تنظیم رمز یادداشت ها نموده اید، دیگر نیازی به تنظیم دوباره ی آن نیست.

یادداشت های قفل گذاری شده تنها در نسخه های IOS 9.3 و OS X 10.11.4 قابل مشاهده بوده و در دستگاه های قدیمی تر قابل رویت نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.