«فاکسکان» ارسال سراسری آیفون ۷ و ۷پلاس را آغاز کرد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

انتظار برای دیدن نسل جدید آیفون رو به پایان است و اپل، در مراسم فردا شب از مجموعه ای از محصولات تازه اش پرده می دارد. در این میان، آیفون ۷ و ۷پلاس، مهمترین آنها هستند. از مدت ها پیش شایعات مربوط به این تلفن های هوشمند آغاز شدند و هر چه به تاریخ رونمایی نزدیک تر شدیم، شایعه پراکنی ها هم با سرعت بیشتری منتشر می شدند. آخرین شایعه هم به این مورد اشاره کرد اسمارت فون های یاد شده، ویدئو های ۴k را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط می کنند که این موضوع رکورد تازه ای در فیلم برداری با موبایل به حساب می آید.


در حالی که سخنرانان اصلی مراسم در حال آماده کردن نطق فردا شب شان هستند، منابع چینی خبر دادند که کمپانی «فاکسکان» ارسال دستگاه های یاد شده را به بسیاری از مناطق آغاز کرده است. برخی از مقاصدی که بزودی کالاها را دریافت می کنند، بریتانیا، هلند، ایتالیا و ایالات متحده هستند که البته در کنار اینها، کشور های دیگر هم مقصد دریافت آخرین محصولات اپل هستند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

blue-iphone-7-plus-screen-turned-on-5-780x520

اگر بخواهیم به تجربیات گذشته در مورد فروش آیفون نگاهی بیاندازیم، می توان پیش بینی کرد که این محصول تا پایان هفته اول حدود ۱۰ میلیون واحد بفروشد. این در حالی است که آقای «کو»، تحلیلگر موسسه KGI، از مدت ها پیش عنوان کرده بود، از آنجا که آیفون سال ۲۰۱۶ حرف تازه ای برای گفتن ندارد، با استقبال کمی مواجه می شود. اما اینطور که از گزارش اخیر بر می آید، بسیاری از کاربران عزم دارند به مدل جدید آیفون مهاجرت کنند؛ همچنین عواملی مانند پردازنده فوق العاده و مقاومت بیشتر به آب و همچنین دو رنگ متفاوت و خاص، ممکن است خریداران بیشتری را به خرید این محصول تشویق کنند.

در طرف دیگر روز هایی که می گذرند، شرکت سامسونگ قرار دارد، این شرکت که تمام تلاشش را برای تبدیل نوت ۷ به یک پرچم دار واقعی و همه چیز تمام، به کار گرفته بود، با بد شانسی بزرگی روبرو شد. این اتفاق هر چه برای سامسونگ بد تمام شد، برای اپل تبدیل به فرصت شد چرا که حالا آن دسته از افرادی که قصد خرید یک فبلت پرچمدار ایده آل را دارند، به سمت خرید آیفون ۷ پلاس متمایل می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.