آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس آخر شهریور از راه می رسند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

به تاریخ معرفی موبایل های تازه اپل نزدیک تر می شویم و اکنون زمانی است که این شرکت آمریکایی باید دست به یک تغییر در طراحی زده و نسل تازه ای از گوشی های خود را با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس عرضه کند.

به همین دلیل، هیجان بالایی بین طرفداران اپل به وجود آمده و طبق خبری که امروز منتشر شده، آیفون های اپل در میانه شهریور ماه معرفی می شوند و سپس در تاریخ ۲۲ الی ۲۹ شهریور ماه در شبکه توزیع این شرکت قرار گرفته و به دست خریداران خواهند رسید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۶

با این حال طبق خبرهای رسیده، به نظر می رسد که اپل تصمیم ندارد طراحی موبایل هایش را طبق سالیان گذشته دست خوش تحولی شگرف کند. از سوی دیگر، پیشتر گفته شده که جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هم برای همیشه از پیکر آیفون رخت برخواهد بست و بعد از آن، کاربران برای گوش فرا دادن به موسیقی، باید دست به دامن هدست های بلوتوث و یا پورت لایتنینگ آیفون خود شوند.


آیفون ۷ دارای نمایشگری ۴.۷ اینچی است در حالی که نمونه پلاس، از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. در دو سال گذشته نیز چنین بوده که در دوربین آیفون ۶ پلاس و ۶ اس پلاس، از لرزشگیر اپتیکال استفاده شده در صورتی که آیفون ۶ و ۶ اس از این ویژگی بی بهره بوده اند و عملیات ثبت تصویر در صورت لرزش دست، به صورت نرم افزاری انجام شده. اینک خبر می رسد که همین قابلیت هم در آیفون ۷ و هم در آیفون ۷ پلاس حضور خواهد داشت.

در هر صورت، امسال باید در دهه آخر شهریور ماه منتظر رسیدن آیفون ۷ به کشورمان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.