معرفی بندهای تازه اپل واچ با پرچم کشورهای مختلف برای المپیک ریو ۲۰۱۶

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اپل امروز از چند بند تازه برای ساعت هوشمند خود رونمایی به عمل آورد که برای تهیه آنها باید به برزیل سفر کنید. بندهای جدید ساعت اپل، تنها در فروشگاه این شرکت واقع در منطقه ای از شهر ریودو ژانیرو با نام «بارا دا تیجوکا» برزیل فروخته خواهند شد.

اپل در واقع بند نایلونی خود برای ساعتش را در ۱۴ طرح دیگر که شامل طرح پرچم ۱۴ کشور حاضر در المپیک می شوند، طراحی کرده است. اولین نمونه از این بندها را یکی از ورزشکاران المپیکی آمریکا با نام ترایوون برومل خریداری کرده و تصویر آن را در حساب توییتر خود قرار داده.

لازم به اشاره است که هر یک از این بندها، ۴۹ دلار قیمت گذاری شده و همانگونه که ذکر شد، برای خرید آنها صرفا باید به برزیل و مقر برگزاری رویداد المپیک امسال سفر کرد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

بندهای جدید پرچم کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، جامایکا، ژاپن، مکزیک، هلند، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، انگلستان و همچنین آمریکا را به نمایش می کشند.

در ادامه مطلب می‌توانید برخی از این بندها را مشاهده فرمایید.


Watch42Band-Olympic-Flat-Germany-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Brazil-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Mexico-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-France-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Australia-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-USA-SCREEN.0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.