اپل اکنون محبوب ترین برند جهان است

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شرکت FutureBrand هر سال تحقیقی را به منظور تعیین ۱۰۰ کمپانی محبوب دنیا در زمینه فناوری انجام می دهد. در دو سال گذشته گوگل در صدر فهرست نهایی قرار داشت، اما امسال وضعیت تغییر کرده و اپل توانسته است جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.


طبق نتایج تحقیق امسال FutureBrand، اپل به مقام اول دست یافته است، در حالی که سال قبل رتبه دوم و سال ۲۰۱۴ نیز رده چهارم را به خود اختصاص داده بود. مایکروسافت که سال قبل یک پله تنزل داشته و مقام سوم را کسب کرده بود، امسال دوباره جایگاه دوم خود در سال ۲۰۱۴ را بازپس گرفت. سامسونگ نیز روند صعودی خود در جدول را ادامه داده و پس از اینکه در دو سال گذشته به ترتیب رتبه های پنجم و هفتم را از آن خود کرده بود، امسال به کسب رده ی سوم نائل آمد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

بی شک نمی توان محبوبیت آیفون در این بین را نادیده گرفت. این تلفن هوشمند هر سال پیشرفت های بسیاری دارد که بر محبوبیت این برند آمریکایی اضافه می کند. پیش از این البته آیفون، لقب محبوب ترین تلفن هوشمند تاریخ را به خود اختصاص داده بود اما اینک خود برند اپل هم در صدر جدول جای گرفته و توانسته در نزد مردم سراسر جهان، نخستین رتبه را به دست آورد.

فارغ از نتیجه این تحقیق، پر واضح است که اپل برای حفظ این جایگاه باید در سال پیش رو محصولات جذاب‌تری را نسبت به دستگاه‌های معرفی شده طی یکی دو سال اخیر رونمایی کند. آیا آیفون ۷ می‌تواند جذابیت از دست رفته را بازگرداند یا باید تا زمان رونمایی از آیفون ۸ منتظر ماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.