احتمالاً تنها یک مدل از آیفون ۸ مجهز به دوربین دوگانه و نمایشگر OLED خواهد بود

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بارها به اثبات رسیده که وقتی موضوع پیش بینی آینده محصولات اپل و به خصوص آیفون ها به میان بیاید، موسسه KGI Securities و تحلیلگر مشهورش مینگ چی کو حرف اول را خواهند زد. این کارشناس به تازگی پیش بینی کرده که تنها یک مدل از آیفون ۸ مجهز به دوربین دوگانه و نمایشگر OLED خواهد بود.


چندین منبع مختلف تا امروز تاکید کرده اند که سال آینده شاهد عرضه همزمان سه مدل مختلف از آیفون های اپل خواهیم بود. نسخه ۴.۷ و ۵.۵ اینچی همچنان از نمایشگر LCD رتینا بهره خواهند برد، اما نسخه «ویژه» آیفون ۸ پلاس صاحب پنل پیشرفته تر OLED می شود. ضمن این که دوربین با لنز دوگانه تنها محصور به این نسخه خواهد بود و احتمال آن نیز وجود دارد که ابعاد صفحه نمایش آن تا ۵.۸ اینچ افزایش یابد، گرچه فرض آخر چندان هم قوی نیست.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

فروش بسیار خوب آیفون ۷ پلاس نسبت به نسخه کوچکتر شاید اپل را به این فکر انداخته باشد که سرمایه گذاری بیشتری روی فبلت ها نماید و حتی ابعاد نسخه بزرگتر را باز هم افزایش دهد.

سایر احتمالات و پیش بینی همچنان به قوت خود باقی هستند. بدنه تمام شیشه ای یا نمایشگر تمام صفحه به همراه جاسازی دکمه هوم، سنسور اثر انگشت و دیگر حسگرها در زیر آن، از جمله این احتمالات است.

گرچه نمی توان در خصوص صحت تمام تخمین هایی که به آنها اشاره شد با اطمینان کامل اظهار نظر کرد، اما یک حقیقت در این میان بدون تردید باقی خواهد ماند، این که آیفون بعدی، نام آن هر چه که باشد، به طور قطع محصولی خاص و کاملاً متفاوت خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.