انفجارهای ادامه دار؛ این بار نوبت به آیفون ۶s می رسد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در ادامه انفجارهای گوشی های آیفون، این بار نوبت به یک دستگاه آیفون ۶s رسیده. یکی از کاربران وب سایت فون آرنا به این منبع گفته در اوایل هفته آیفون ۶s یکی دوستانش کاملا ناگهانی آتش گرفته است. وی افزوده که اسمارت فون یاد شده در جیب دوستش قرار داشته و پس از انفجار به حالت کاملا سیاه و ذوب شده در آمده. به دنبال این اتفاق، فرد حادثه دیده به اورژانس منتقل می شود و به نظر می رسد در ناحیه ای که جیب پشتی شلوار قرار داشته و همچنین انگشت اشاره دست چپ دچار سوختگی نوع دوم شده باشد.


گفته می شود که وی پس از ترخیص از اورژانس به دلیل پایان ساعات اداری نتوانسته به نمایندگی های اپل برود و عوض روز بعد به امید اینکه یک دستگاه آیفون نو دریافت کند به یکی از فروشگاه های اپل مراجعه می کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

exploded-iphone6s

همین روز گذشته بود که انفجار یک دستگاه آیفون ۶ پلاس نیز در نیوجرسی گزارش شد. مورد دیگری نیز در مورد آنش گرفتن آیفون ۷ در هنگام شارژ شنیده است. این اتفاقات ما را به یاد بلایی که بر سر پرچمداران سامسسونگ افتاد می اندازد که در نهایت شرکت کره‌ای را بر آن داشت تا برای تحویل کلیه‌ی نوت ۷ ها فراخوان دهد. در مواردی هم که مانند همین موضوع آیفون ۶s، انفجار موجب سوختگی عمیق شده بود، پای سامسونگ به دادگاه باز شد.

فون آرنا می نویسد تاکنون اپل در این موارد هیچ گونه اظهار نظری نکرده و واکنشی نیز از خود نشان نداده است. همچنین تصویری که مشاهده می کنید تنها عکس موجود در رابطه با این صانحه به حساب می آید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.