آیفون ۷ با رنگ «جت بلک» تمام شد؛ سفارش دهندگان برای تحویل تا نوامبر صبر کنند

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

امسال اپل برای اینکه کاربران را برای خرید آیفون ۷ بیشتر وسوسه کند، رنگ جدیدی را معرفی کرد؛ جت بلک که اتفاقا تنها برای ظرفیت های ۱۲۸ و ۲۵۶ عرضه می شود و قیمت بالاتری هم دارد، در این روزهای ثبت سفارش گویا طرفداران بسیاری پیدا کرده و نشان می دهد که اپل سرانجام توانسته کاربران بسیاری را به خرید رنگ جدید ترغیب کند.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

بر اساس نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی Twitter و Reddit، زمان تحویل آیفون ۷ با رنگ مشکی براق، که پیش از این ۱۶ سپتامبر اعلام شده بود، حالا به «سه تا چهار هفته» تغییر کرده و نکته جالب اینکه اگر مشتریان قصد خرید مدل ۷ پلاس را کرده اند، می بایست تا ماه نوامبر برای تحویل آن صبر کنند. همچنین زمان تحویل سایر رنگ ها و مدل ها نیز با افزایش زمانی روبرو شده و سفارش دهندگان با یک یا دو هفته تاخیر گوشی مورد نظرشان را دریافت می کنند.

به نظر می رسد از آنجایی که بیشترین زمان انتظار به رنگ جت بلک اختصاص دارد، تولید این رنگ خاص برای اپل زمان بیشتری می برد و فرایند تولید بدنه ای با این رنگ، بسیار طولانی تر از نمونه های آلومنیوم آنودیزه است چرا که زمان زیادی به جلا دادن آن اختصاص می یابد. با این اوصاف، اگر خش پذیری این رنگ را نادیده بگیریم، باید بگوییم مشکی براق هم تازگی دارد و هم بسیار چشم نواز است پس کاملا مشخص است که چرا کاربران دوست دارند این رنگ از آیفون را تجربه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.