گالری تصاویر: نمونه عکس های ثبت شده با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اگر حذف درگاه ۳.۵ میلی متری هدفون را در نظر نگیریم، به طور قطع دوربین پشتی دوگانه آیفون ۷ پلاس را باید برجسته ترین تغییر در محصولات امسال در نظر گرفت.


دو لنز با میدان دید زیاد (wide-angle) و برد بلند (telephoto) این امکان را فراهم می کند تا بتوان تا دوبرابر از زوم اپتیکال برای تمرکز بیشتر روی سوژه ها بهره برد.

آیفون ۴.۷ اینچی برای اولین باز مجهز به لرزشگیر اپتیکال (OIS) شده است. چنین قابلیتی باعث می شود بتوان مدت نوردهی به سنسور را افزایش و عکس هایی شارپ تر تهیه نمود.

گشادگی این لنز از f/2.2 در آیفون ۶s به f/1.8 افزایش یافته است. نتیجه چنین تغییری افزایش ۵۰ درصدی شدت نور دریافتی توسط لنز خواهد خواهد بود که این موضوع منجر به ثبت تصاویر بسیار بهتر و با نویز کمتر در نور کم محیط خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

آیفون های جدید از یک سری ۶ تایی عدسی در دوربین اصلی خود بهره می برند. این یعنی یک عدسی بیشتر از آیفون قبلی. نتیجه آن نیز به طور قطع کاهش اعوجاج تصاویر خواهد بود.

علاوه بر بهبودهای اعمال شده در لنز و سنسور دوربین، آیفون های جدید اپل حالا از ۴ عدد LED برای فلش بهره مند هستند. این افزایش تعداد LED نه تنها نوردهی به سوژه ها را تا ۵۰ درصد افزایش داده،‌ بلکه سبب می شود سایه های تشکیل شده تا حد زیادی کمتر و رنگ ها به شکلی طبیعی تری به ثبت برسند.

در ادامه مطلب می توانید نمونه تصاویر ثبت شده با آیفون های جدید را که توسط خود اپل منتشر شده، ملاحظه کنید.

apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-1 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-2 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-3 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-4 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-5 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-6 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-7 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-8 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-9 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-10 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-11 apple-iphone-7-and-7-plus-official-camera-samples-12

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.