آیفون ۷ و ۷ پلاس در عرض دو هفته ۴۳ درصد از فروش آیفون را به خود اختصاص دادند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

سرانجام کمپانی اپل تصمیم گرفت تا نخستین آمار فروش آیفون ۷ و مدل ۵.۵ اینچی را در روز سه شنبه این هفته منتشر کند. همچنین کمپانی یاد شده در آخر هفته‌ی جاری قصد دارد رویدادی را با محوریت مک در کاپرتینو برگزار نماید. در همین حین و در این بازه‌ی زمانی که شرکت های عرصه فناوری به انتشار آمار فروش محصولات خود در سه ماه‌ی منتهی به سپتامبر می پردازند، تحلیلگران شماری از شرکت ها نیز اقدام به انتشار ارقامی در رابطه با آمار فروش آخرین پرچمدارن اپل نموده اند.


بیشتر آمارهای غیر رسمی انتشار یافته از فروش بالای اسمارت فون هایی خبر می دهند که ظاهری نه چندان نوآورانه دارند و در راستای حذف درگاه مرسوم صدا کمی هم نامیدکننده به نظر می رسیدند. حال آنکه تلفن های هوشمند یاد شده در آمار منتشر شده از سوی موسسه CIRP و در بازه‌ی زمانی جولای تا سپتامبر فروش ۴۳ درصدی از فروش کل آیفون در ایالات متحده را به خود اختصاص دادند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

iphone-us-sales-q3-2016

همچنین باید در نظر داشت که هنگامی که آیفون های یاد شده در ۱۶ سپتامبر در عرضه شدند تنها حدود دو هفته به پایان سه ماه سوم سال (آخر سپتامبر) فرصت باقی مانده بود و از طرفی هم اپل در تامین رنگ های خاصی از آیفون ۷ پلاس کمی با مشکل مواجه شد. بر اساس این آمار غیر رسمی، ۳۱ درصد از فروش به آیفون ۷ و ۱۲ درصد آن به مدل ۵.۵ ایتچی تعلق دارد.

افزون بر این، موسسه یاد شده می افزاید در بازه‌ی زمانی نزدیک به رونمایی از آخرین مدل آیفون، فروش نسل های قبلی از اسمارت فون مورد اشاره با پیشرفت کندی روبرو شده که قابل مقایسه با همان زمان در سال ۲۰۱۵ نیست، چرا که مدل های سری ۶s کمی دیرتر و در ۲۵ سپتامبر عرضه شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.