آیفون ۷ و ۷ پلاس هنگام پردازش های سنگین، سر و صدا تولید می کنند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

عرضه پرچمداران جدید آیفون از روز جمعه آغاز شده و جمعیت مشتاق هم که زودتر از همه پیش خرید کرده بودند، عضو اولین نفراتی بودند که گوشی جدیدشان را دریافت کردند. حال آنکه شماری دیگر از افرادی که مایلند مدل های جدید آیفون را تهیه کنند، شتابزدگی به خرج نمی دهند و می گذارند اوضاع کمی آرام بگیرد. در این صورت چنانچه اسمارت فون های گران قیمت احیانا عیب و ایرادی داشته باشند، آنها ضرر نکنند. اتفاقی که برای آخرین پرچمدار سامسونگ روی داد، ممکن است به نحوی دیگر برای اپل هم اتفاق افتد، به طوریکه شنیده شده تلفن های هوشمند مورد اشاره در حالی که عملیات سنگینی را در دست پردازش دارند، کمی به صدا می افتد.


شماری صدای خروجی را شبیه به گونه ای می دانند که از خنک کننده پردازنده کامپیوتر بیرون می آید، آن هم زمانی که تحت فشار پردازشی  کار می کند. باید اشاره کنیم که هنوز مشخص نشده آیا این مشکل تنها در دستگاه های معدودی وجود دارد و یا عیب کار در سیلیکون پردازنده A10 Fusion است. حال آنکه این احتمال هم می رود که نویز از جانب پردازنده ای باشد که در مودم LTE اینتل جای گرفته است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

apple-iphone7-800x625

یک وبلاگ نویس به نام «استفان هاکت» که یکی از اولین خریدارانی است که یک دستگاه آیفون ۷ پلاس تهیه کرده، نقص فنی یاد شده را در شبکه توییتر به اشتراک گذاشته؛ در پی تماس هاکت با Apple Care(مرکز خدمات اپل) از وی خواسته شده تا دستگاه را تحویل دهد و یک مدل نو دریافت کند، حال آنکه پیش ازین اشاره کردیم موجودی بسیاری از مدل های آیفون ۷ تمام شده است که این موضوع می تواند بازار پررونق چند روز گذشته را به آشفته بازاری برای اپل بدل کند.

این نویز که اتفاقا کمی هم بلند یه نظر می آید، پیش از این در لپ تاپ ها و رایانه های شخصی شنیده شده بود اما ما دیگر عادت کرده بودیم که گوشی های موبایل، پردازش هاشان را کاملا بی سروصدا انجام دهند. لازم است اشاره کنیم که تاکنون مشخص نشده همین یک مورد با چنین ایرادی مواجه شده و یا قضیه در تمام آیفون های ۷ و ۷ پلاس عمومیت دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.