با چهار قابلیت جذاب لاک اسکرین جدید آیفون آشنا شوید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

صفحه قفل در IOS 10، تغییرات فراوانی به خود دیده و همین امر موجب شده تا کاربران بسیاری با دیدن لاک اسکرین جدید، احساس کلافگی کرده و نتوانند در میان شلوغی رابط کاربری، از امکانات جدید این صفحه بهره ببرند. در ادامه به بررسی چهار مورد از کاربردی ترین امکانات افزوده شده به لاک اسکرین خواهیم پرداخت.


  • بالا آوردن آیفون موجب روشنایی خودکار صفحه نمایش شده و با این کار نیازی به استفاده از کلید های فیزیکی دستگاه برای روشن نمودن صفحه نمایش نخواهد بود.

1

  • با حرکت انگشتان به چپ و راست، می توان ابزارک های شخصی خود را مشاهده کرد تا دیگر نیازی به ورود رمز دستگاه و مراجعه به اپلیکیشن های مختلف نباشد.

2

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹
  • اپل با حذف آیکون دسترسی سریع دوربین از لاک اسکرین IOS، کاربران بسیاری را سردرگم نموده است. با این حال باز هم می توان با سوایپ به چپ، به سرعت و بدون نیاز به راه های تشخیص هویت و گشودن قفل دستگاه، وارد اپلیکیشن دوربین شد.

3

  • تغییرات همیشه برای عده ای سخت و ناخوشایند است. کاربران بسیاری به آنلاک کردن با استفاده از سوایپ عادت کرده و در مقابل تغییر نحوه رمزگشایی دستگاه، ایستاده اند. اپل با آگاهی از علایق کاربران سنتی خود، امکان رمزگشایی با استفاده از سوایپ بر روی حسگر اثر انگشت را در دستگاه مجهز به TouchID تعبیه نموده تا حسی قدیمی را در کاربران وفادار خود زنده کند.

4

با کمک ترفندهای یاد شده می توان از امکانات اضافه شده در لاک اسکرین استفاده ای بهینه ای نمود و از تغییرات اعمالی اپل، بیش از پیش لذت برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.