شنیده شدن صدای عجیب از آیفون ۷ و ۷ پلاس هنگام پردازش های سنگین

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

آیفون های امسال اپل با کمترین باگ اولیه نسبت به نسل های قبل خود روانه بازار شدند، اما این به معنی بدون اشکال بودن آنها نیست. به تازگی برخی کاربران آیفون ۷ گزارش داده اند که در هنگام پردازش های سنگین چون انجام بازی ها، صدایی «هیس مانند» از موبایلشان به گوش می رسد. صدایی که به مانند کار کردن فن در لپ تاپ ها است.


هنوز علت اصلی ایجاد چنین صداهایی به درستی تعیین نشده، اما برخی تصور می کنند که این صداها ناشی از اثرات الکترومغناطیسی بر روی برخی سیم پیچ های سخت افزار آیفون های جدید است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

البته لازم به ذکر است که علی رغم شنیده شدن چنین صداهایی، عملکرد آیفون ۷ در پردازش های سنگین دچار هیچ اختلالی نمی شود و بازده آن بدون کاهش باقی می ماند، اما به طور قطع شنیدن مداوم این صداها آزاردهنده خواهد بود.

طبق گزارش های موجود، این مشکل تنها در تعداد معدودی از آیفون های به فروش رفته گزارش شده، بنابراین نگرانی از بابت ایراد در طراحی وجود ندارد و بیشتر به نظر می رسد نقصی در مرحله مونتاژ یا تولید برخی قطعات خاص وجود داشته باشد.

با آن که شرکت اهل کوپرتینو هنوز به این مسئله واکنشی نشان نداده، اما انتظار می رود که این شرکت دستگاه های معیبوب را تعمیر یا حتی تعویض نماید، که این البته خود دردسر قابل توجهی برای اپل ایجاد می نماید، چرا که این شرکت همین حالا نیز برای پاسخ به نیاز اولیه آیفون های جدیدش با چالش رو به روست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.