انتشاره تصاویر تازه از نسخه مشکی آیفون ۷

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

مدتی قبل تصویری از دکمه mute آیفون ۷ در فضای اینترنت منتشر شده بود که گمانه زنی ها را در خصوص احتمال افزوده شدن رنگ مشکی به آیفون های امسال افزایش داد. حالا یک کاربر توییتر علاوه بر این تصویر، دو تصویر دیگر از نسخه مشکی رنگ آیفون را منتشر کرده است. در این تصاویر می توانید نمایی از قابل پشتی و سینی نگهدارنده سیمکارت را مشاهده کنید که همگی به رنگ مشکی هستند.


البته نمی توان با استناد به این عکس ها عرضه نسخه مشکی رنگ آیفون را قطعی دانست. هنوز احتمالی قوی وجود دارد که رنگ مشکی این عکس ها حاصل هنر یک متخصص فوتوشاپ باشد. یا این که فردی با اسپری آنها را به رنگ مشکی درآورده باشد. این مسئله در خصوص ماکتی که چند روز پیش از نسخه آبی رنگ آیفون ۷ در فضای مجازی دست به دست چرخید نیز صدق می کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

با همه این ها اما هنوز امیدواری برای عرضه آیفون هفت با دو رنگ جدید مشکی و آبی بالاست. به خصوص که از تصاویر متعدد و اخبار رسیده این طور برمی آید که آیفون های سال ۲۰۱۶ نسبت به نسل قبل خود از لحاظ طراحی تفاوت فاحشی نخواهند داشت. پس منطقی به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو بخواهند برای ترغیب دارندگان فعلی آیفون ها به تغییر تلفن هوشمند خود، از حربه رنگ های جدید بهره ببرند.

در هر حال همه این ها در حد حدس و گمان و شایعات است و می بایست تا روز مراسم اپل (که به احتمال فراوان در ماه سپتامبر خواهد بود) صبر کرد و دید تیم کوک و همکارانش چگونه می خواهند فروشی رویایی را برای نسل تازه آیفون های خود رقم بزنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.