اگر اپلیکیشن‌های پرکاربردتان به درستی در لاک اسکرین به نمایش درنمی آیند، این راه جواب می دهد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

یکی از امکاناتی که سیری در منوی لاک اسکرین فراهم می کند، نمایش اپلیکیشن های پرکاربردی هستند که به راحتی در دسترس قرار می گیرند. به طور مثال اگر در طول روز از تلگرام، اینستاگرام یا پیام رسان و یا حتی برنامه هواشناسی استفاده می کنید، سیری آنها را برای‌تان یکجا نمایش می دهد تا به سرعت قابل دسترس باشند. اما گاهی پیش می آید برنامه های پرکاربرد به درستی نشان داده می شوند. آیفون‌چی به شما یاد می دهد چطور این مشکل را برطرف سازید.


نمایش اپلیکیشن های پیشنهادی بر چه مبنایی است؟

اپل از نام Siri برای این قابلیت استفاده کرده چرا که در واقع دستیار هوشمند نامبرده پشت این موضوع قرار داشته و عملکرد کاربر را در ساعات و زمان های مختلف روز و همچنین موقعیت های زمانی مختلف پایش نموده و سپس حدس می زند که چه اپلیکیشن هایی بیشتر مورد نیاز هستند و بهتر است در دسترس باشند. سپس آنها را به این صورت برای‌تان لیست می کند:

  1. با استفاده از حسگر اثر انگشت قفل صفحه را باز نمایید.
  2. آیکن اپلیکیشن را در پایین و سمت چپ صفحه لمس کرده و به بالا بکشید.
  3. چناچه از تاچ آیدی برای قفل گشایی آیفون استفاده نمی کنید، می توانید با استفاده از رمزعبور این کار را انجام دهید.

 

how-to-quickly-access-handoff

چه دلیلی باعث می شود برنامه هایی که بیشتر مورد استفاده هستند اینجا لیست نشوند؟

 

اپلیکیشن های مورد استفاده با قابلیت Continuity

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

درهمان نقطه‌ای از لاک اسکرین که اپلیکیشن های پیشنهادی فهرست می شوند، می توانید لیست برنامه های سازگار با Continuity را نیز مشاهده کنید. قابلیت یاد شده به کاربران این امکان را می دهد که به طور مثال شماری از پیام های جدید را در آیفون چک نمایند و ادامه‌ی این کار را در مک بوک یا آیپد ادامه دهند.

 

هنگامی که این قابلیت را بر روی دستگاه های اپل خود بکار می بندید، به طور مثال گاهی ایمیل ها را روی دو دستگاه چک می کنید، ابتدا این برنامه ها و سپس اپلیکیشن های پر استفاده آیفون در لاک اسکرین به نمایش در می آیند. اگر مشکل همینجاست، باید استفاده از برنامه های مورد استفاده در آیپد یا مک بوک را متوقف نمایید(آن برنامه در حال اجرا نباشد)، سپس اگر مجددا به لاک اسکرین آیفون برگردید، تنها برنامه های روی اسمارت فون‌تان به نمایش در می آیند.

ویجت اپلیکیشن های پرکاربرد سیری

مسئولیت جمع آوری و نمایش برنامه های پرکاربرد به عهده‌‌ی دستیار هوشمند اپل است و اگر پیش از این آن را از منوی تنظیمات غیر فعال کرده اید، هیچگاه با فهرست مورد اشاره روبرو نخواهید شد.

  1. با سوایپ روی صفحه نمایش و از سمت چپ به راست منوی ویجت ها را نمایان سازید.
  2. به انتهای لیست مراجعه کرده و روی Edit تپ کنید.
  3. در این قسمت نیست با مراجعه به پایین منو، روی Siri App Suggestions اشاره نمایید تا فعال شود.
  4. در نهایت روی Done تپ نمایید.

 

siri-suggested-app-widget-screens

 

اگر هم دوست ندارید این گزینه در منوی ویجت نمایش داده شود، آن را فعال کرده و سپس به پایین بفرستید تا دیگر با آن روبرو نشوید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.