در اپل استورهای جدید از دوربین امنیتی و نگهبان خبری نیست

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل روز گذشته درب فروشگاه بازسازی شده‌اش در لندن را به روی خریداران بازگشود. اپل استورها جدیدا نه تنها ظاهر زیباتری را به خود گرفته اند که به نظر می رسد در برخی موارد امنیتی نیز تغییراتی اعمال شده. آن طور که یکی از خبرنگاران وب سایت CNET گزارش داده، در اطراف میزها و محصولات از کارکنانی که وظیفه‌شان زیر نظر داشتن مشتری هاست خبری نیست. گزارشگر یاد شده در این رابطه می نویسد:


شاید برترین ویژگی فروشگاه در این باشد که هنگامی که درب ها باز می شوند و مردم به فروشگاه قدم می گذارند، نه با دوربین های امنیتی‌ روبرو می شوند و نه مانند گذشته افرادی هستند که شدیدا مراقب محصولات باشند. این موضوع در سایر اپل استورهای دنیا که مورد بازسازی قرار نگرفته اند همچنان به چشم می خورد.

به نقل از CNET، اپل در این باره اظهار کرده که «خریداران می بایست این امکان را داشته باشند که کالای مورد علاقه‌شان را به دست بگیرند و از نزدیک آن را بررسی کنند. حتی گاهی لازم است آن را در جیب قرار داده تا ببینند چه حسی دارد».

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

apple-store-london2

اگر چه وب سایت مورد بحث از عدم حضور دوربین های امنیتی را تایید کرده اما به نظر می رسد که کمپانی سازنده به طور ماهرانه ای دوربین های را از دید پنهان نموده باشد. همچنین به محض اینکه کالایی از درب فروشگاه خارج شود، صدای آژیر به گوش می رسد و حتی اگر فرد سارق مقاومت کرده و پا به فرار بگذارد، اپل می تواند به راحتی با استفاده از قابلیت Find My iPhone دستگاه ربوده شده را قفل نماید.

در هر حال چنین اقدامی از سوی اپل تجربه‌ی بهتری را برای مشتریان به وجود می آورد و مانند سایر اقدامات این شرکت، گامی به جلو قلمداد می شود. همچنین شرکت کالیفرنیایی قصد دارد سایر اپل استورها در شهر و کشورهای دیگر را در دست بازساری قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.