نتایج یک بررسی: محبوبیت آیفون در میان نوجوانان آمریکایی روز به روز افزایش می یابد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تحقیقات جدید موسسه آماری «Piper Jaffray» نشان می دهد که حدود ۷۹ درصد از نوجوانان آمریکایی آیفون اپل را به عنوان تلفن هوشمندی بعدی خود انتخاب کرده اند. تعداد کسانی که در حال حاضر نیز صاحب آیفون هستند هم حدود ۷۴ درصد است. این اعداد نشان می دهد که میزان محبوبیت محصولات کمپانی اپل در میان نوجوانان همچنان در حال افزایش است.


این موسسه هر سال دوبار تحقیقاتی را در خصوص علایق و سلایق نوجوانان در موضوع محصولات الکترونیک و برندهای مطرح به انجام می رساند. در تهیه گزارش دوم امسال حدود ۱۰ هزار نفر از نوجوانان مورد سوال قرار گرفته اند.

مقایسه نتایج جدید با گزارش ۶ ماه پیش این موسسه نشان می دهد که عرضه آیفون ۷ و ۷ پلاس به محبوبیت اپل در میان کاربران افزوده است، چرا که گزارش اول Piper Jaffray در سال ۲۰۱۶ نشان می داد که حدود ۶۹ درصد نوجوانان آمریکایی از آیفون های اپل استفاده می کنند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

نکنه جالب اینجاست که در میان آن ۲۶ درصدی که در حال حاضر صاحب یک تلفن هوشمند اندرویدی هستند، تنها ۲۱ درصد آنها باز هم موبایلی اندرویدی خواهند خرید.

بخش های دیگر گزارش Piper Jaffray نیز حاوی نکات بسیار جالبی است،‌ از جمله این که بر خلاف تصور قبلی،‌ در حال حاضر سرویس اسنپ چت محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان این قشر از کاربران آمریکایی است. در حال حاضر ۳۵ درصد از آنها این پلتفرم را به عنوان شبکه اجتماعی اصلی خود برگزیده اند و اینستاگرام با ۲۴، توییتر با ۱۳ و فیسبوک با ۱۳ درصد در جایگاه های بعدی قرار می گیرند.

در انتها ذکر این نکته ضروریست که تمایلات خریداران در بازار توسعه یافته ای چون آمریکا با دیگر نقاط دنیا به شکل قابل ملاحضه ای متفاوت است و تعمیم نتایج این گزارش به همه بازارها چندان منطقی به نظر نمی رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.