اپل امسال ۳ آیفون معرفی خواهد کرد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

امروز تصویری از موبایل های بعدی اپل منتشر شده. امسال این شرکت تصمیم دارد ۳ موبایل را معرفی کند که در ادامه به مشخصات هر یک از آنها خواهیم پرداخت.


موبایل اول از سمت چپ، همان نمونه استاندارد آیفون ۷ است که نمایشگری ۴.۷ اینچی دارد، موبایلی که در میانه قرار گرفته، نمونه پلاس از آیفون ۷ بوده و در نهایت موبایلی که در سمت راست تصویر قرار گرفته، با نام «آیفون ۷ پرو» عرضه خواهد شد. دو موبایل بزرگتر دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی هستند.

با نگاهی به تصویر فوق، می توان به راحتی مشاهده کرد که نمونه پرو، دو تفاوت عمده با دو موبایل دیگری که در کنارش قرار گرفته‌اند دارد. تفاوت اول در دوربین است که از یک ماژول دوربین دوگانه در نسخه پرو استفاده شده و تفاوت بعدی، به افزوده شدن درگاه «اتصال هوشمند» در پایین آن مربوط می شود؛ نوعی درگاه که برای اتصال به لوازم جانبی مورد استفاده قرار می گیرد و اینک در آیپد پرو حضور دارد.

No-3.5mm-earphone-jack

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

اما در تصویری دیگر، بخش پایین آیفون ۷ هم به نمایش کشیده می شود و می توان دید که خبری از درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست و در عوض، یک اسپیکر دیگر به این تلفن هوشمند افزوده شده.

Apple-iPhone-Pro-prototype (1)

نکته اینجاست که کاربران استقبالی چندان ویژه از موبایل کنونی اپل موسوم به آیفون ۶s نداشته اند و امسال رشد فروش آیفون های اپل برای اولین بار متوقف شد.

حال با نگاهی به همین تصاویر، می توان دید که آیفون بعدی این شرکت هم با چندان هیجانی همراه نیست. در نتیجه، منطقی به نظر می رسد اگر اپل دست به توسعه و فروش موبایلی تحت عنوان «پرو» بزند و بر فروش بیشتر آن تمرکز کند. چرا که همین محصول، به احتمال زیاد برگ برنده شرکت مورد بحث در زمانه ای است که علاقه و هیجان مربوط به موبایل ها، رفته رفته کمتر می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.