اپل تا کنون چند میلیون دستگاه آیفون فروخته؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل سازنده پرطرفدارترین تلفن هوشمند تاریخ است و هر چند ماه یک بار با انتشار گزارش مالی اش، خبر می دهد که چندین و چند میلیون آیفون فروخته است. اپل هر سه ماه یک بار گزارش مالی اش را منتشر می کند و معمولا تعداد آیفون های فروخته شده در هر دوره سه ماهه، بالاتر از ۵۰ میلیون دستگاه است. البته اگر آیفون جدیدی به تازگی معرفی شده باشد، رقم فروش به بالای ۷۰ میلیون دستگاه می رسد.


اما آیا تا به حال پیش خود فکر کرده اید که اپل، به عنوان با ارزش ترین برند جهان، تا کنون چه تعداد آیفون به فروش رسانده است؟ تحلیلگران تلاش کرده اند تا به این پرسش، پاسخ دهند و حال می گویند که اپل از سال ۲۰۰۷ تا پایان سومین ماه از سال میلادی ۲۰۱۶ (مارس)، تعداد ۹۸۷ میلیون دستگاه آیفون به فروش رسانده.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

برای دوره سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، تحلیلگران باور دارند که اپل بین ۴۰ الی ۴۲ میلیون آیفون دیگر را فروخته است. حالا، با یک حساب و کتاب ساده می توان دریافت که این شرکت در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ موفق شده تا یک میلیاردمین آیفون خود را به فروش برساند. البته همه این ها احتمال تحلیلگران مختلف است. باید تا روز آینده منتظر ارائه گزارش مالی اپل بود چرا که اگر این اتفاق رخ داده باشد، اپل قطعاً فردا آن را اعلام خواهد کرد.

البته اگر پیگیر اخبار اپل بوده باشید، می دانید که ارزش سهام این شرکت به علت فروش نه چندان موفق آیفون ۶ اس کاهش یافته. باور تحلیلگران این است با انتشار خبر فروش بیش از یک میلیارد آیفون، ارزش سهام اپل افزایش مناسبی پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.