نام موبایل بعدی اپل «آیفون ۷» نیست!

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تا کنون عادت داشته ایم که هر یک سال در میان، شاهد تغییر طراحی آیفون باشیم. اپل ابتدا نمونه ای تازه مانند آیفون ۴، ۵ یا ۶ را ارائه داده و سپس در سال بعدی اش، نمونه S آن را عرضه می کند. در واقع هر طراحی، دو سال دوام دارد و در سال دوم، اپل تنها بخش های داخلی آیفون هایش را تغییر می دهد و طراحی آن ثابت می ماند.


امسال هم قاعدتاً باید چنین اتفاقی رخ دهد و اپل، آیفون ۷ را با طراحی متفاوتی از آیفون ۶ و ۶ اس معرفی کند. با این حال، منابع خبری مختلف اذعان دارند که این شرکت قصد ندارد طراحی شاسی موبایل خود را دچار تغییر کند و امسال، شاهد آیفونی خواهیم بود که شبیه به آیفون سال پیش است.

با توجه به توضیح فوق، امروز شایعه دیگری در وب سایت «اپل اینسایدر» منتشر شده. این وب سایت خبر می دهد که امسال، اپل تصمیم ندارد نام «آیفون ۷» را برای موبایلش انتخاب کند. در عوض، قرار است این تلفن هوشمند «آیفون ۶SE» نامیده شود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

اپل در ابتدای فروردین ماه، از موبایل ۴ اینچی جدیدی تحت عنوان آیفون SE رونمایی به عمل آورد و حالا به نظر می رسد که می خواهد در موبایل بعدی اش هم از همین نام بهره گیرد.

همانطور که گفتیم شرکت اپل می خواهد موبایل بعدی اش را بدون ایجاد تغییرات گسترده در ظاهر آن معرفی کند. خطوط پشت دستگاه قرار است اندکی به بخش بالا و پایین موبایل رانده شده و پنهان گردند، و از طرفی دوربین پشت آیفون هم بزرگتر می شود. اپل برای باریک تر کردن آیفونش، حتی جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را هم حذف خواهد کرد اما در عوض، احتمالاً می توان انتظار داشت که آیفون های بعدی ضد آب باشند.

نظر شما در مورد آیفون بعدی اپل چیست؟ جاضر به خرید آیفون ۶SE هستید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.