اپل تصمیمی مبنی بر استفاده از Smart Connector در آیفون ۷ ندارد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اینطور که خبر می رسد، اپل می خواهد آیفون های جدید خود را در تاریخ ۲۲ شهریور ماه رونمایی کند. اما امروز خبر دیگری در وب سایت های چینی منتشر شده که می گوید این شرکت، از تصمیم خود برای استفاده از درگاه ارتباطی Smart Connector در آیفون ۷ منصرف شده است.


Smart Connector یا اتصال هوشمند، نوعی درگاه است که اپل آن را در آیپد پرو معرفی کرد و مورد استفاده قرار داد. در ماه های گذشته نیز شایعات اشاره به آن داشتند که شرکت اپل می خواهد همین درگاه را به آیفون هایش هم بیاورد و قرار است آن را به آیفون ۷ پلاس یا آیفون ۷ پرو اضافه کند.

با این حال، امروز چند منبع چینی گزارش می دهند که اپل از تصمیم خود برگشته و قرار نیست موبایل محبوب بعدش اش را به چنین درگاهی مجهز کند. اگر این درگاه به آیفون اضافه شود، کاربران می توانند از وسایل جانبی دیگری که چنین اتصالی را مورد پشتیبانی قرار می دهند با آیفون استفاده کنند. برای مثال، یک کیبورد هوشمند فیزیکی و یا یک داک هوشمند.

در هر صورت، اینطور که پیداست آیفون ۷ استاندارد و آیفون ۷ پلاس یا پرو، قرار نیست به چنین درگاه مفیدی مجهز شوند. اما خبر خوب اینکه امروز همان منابع چینی، چندین تصویر تازه از دو موبایل بعدی اپل در رنگ رزگلد منتشر کرده اند که از شما دعوت می کنیم آنها را تماشا کنید.

Latest-leaked-images-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus (6)

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

Latest-leaked-images-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus (5)

Latest-leaked-images-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus (4)

Latest-leaked-images-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus (3)

Latest-leaked-images-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus (2)

Latest-leaked-images-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus (1)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.