اپل تغییراتی را در فروشگاه هایش اعمال کرد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شرکت اپل، روز قبل جلساتی را با حضور تک تک کارکنانش در بخش خرده فروشی برگزار کرد. هدف از برگزاری چنین جلسه ای معرفی و اطلاع رسانی در رابطه با تغییراتی بود که در برخی از بخش های فروشگاه به وجود آمده اند. این شرکت آمریکایی در حال احداث و بازگشایی تعدادی اپل استور جدید است که یکی از آنها در کشور مبدا، دیگری در بریتانیا است و تاکنون در مورد نام کشور سوم اطلاعاتی منتشر نشده است.


تغییرات ایجاد شده بیشتر مربوط به بخش های مختلف فروشگاه ها می شوند که به صورت زیر هستند:

واحد Pro: بخش جدیدی در قسمت فروش به حساب می آید که موقعیت بالاتری نسبت به واحد Expert دارد و کارکنانش هم از باطلاع ترین افراد انتخاب شده اند که در رابطه با «محصولات و خدمات» اپل تخصص دارند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

واحد Creative Pro: یک بخش جدید آموزشی محسوب می شود که در مقام بالاتری از Creative قرار گرفته و مانند واحد قبلی متخصصین خبره ای در آن مشغول به کار هستند.

واحد Technical Expert: واحدی کاملا جدید که هدفش کاهش زمان انتظار در واحد Genius است. مشتریان در اینجا می توانند از هرگونه خدمات نرم افزاری در ارتباط با دیوایس های شان بهره مند شوند. همچنین مشکلات مربوط به Apple TV و Apple Watch هم در همین واحد بررسی می شود.

کمپانی مورد بحث، برخی از واحد ها را هم تغییر نام داده است. به طور مثال Red Zone Specialist به فقط Specialist و Family Room Specialist به Technical Specialist تبدیل شده اند. همچنین شعار جدیدی هم جایگزین شعار موجود شده و سرلوحه کارکنان قرار گرفته است. تعداد اپل استورها که با شکل و نمای جدید به روز شده اند به حدود ۳۰ مرکز رسیده و این شرکت قصد دارد کلیه مراکز خریدش که از اواسط ۲۰۱۵ باز شده اند را به سبک جدید تغییر دهد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.