چگونه ظاهر اپل واچ خود را شخصی سازی کنیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل با اعمال تغییرات جدیدی در نسل سوم watchOS، به کاربران امکان داده تا ظاهر ساعت خود را بیش از پیش شخصی سازی کنند. این شرکت با ارائه ی پوسته های جدید و جذاب در کنار قابلیت شخصی سازی فراوان، تنوع بیشتری را به ساعت هوشمند خود بخشیده است. تمامی پوسته های جدید اپل واچ از طریق اپلیکیشن آیفون این ساعت، در دسترس عموم قرار گرفته است.


یکی از جذابترین ویژگی های نسخه جدید watchOS، گالری پوسته ها است. این گالری با طبقه بندی پوسته های مختلف بر اساس خصوصیات ظاهری آنها، دسترسی کاربر به آنها را سرعت بخشیده است. هر یک از این پوسته ها نیز قابل شخصی سازی بوده و کاربر می تواند تغییرات دلخواه خود را در آنها اعمال کند. برای شخصی سازی هر پوسته، با انتخاب آن در گالری، گزینه هایی برای تغییر رنگ، تغییر آیکون های کناری ساعت و نیز تنظیم مقایس ساعت در پایین تصویر ظاهری پوسته به نمایش در می آید. در نهایت می توان با اشاره بر روی گزینه Add، پوسته ی شخصی خود را به اپل واچ اضافه کرد. همچنین این عمل مستقیما از طریق اپل واچ و به صورت فشار محکم بر روی صفحه ساعت و سوایپ کردن به چپ و اشاره بر روی علامت + قابل دسترسی است.

981

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

پس از اضافه شدن پوسته های جدید، اپل واچ لیست تمامی آنها را به کاربر ارائه کرده و با اشاره بر روی هر کدام، ساعت به آن پوسته مزین می شود. حرکت میان پوسته های به آسانی، با یوایپ کردن به چپ و راست امان پذیر است.

983

برای پاک کردن پوسته ای خاص، با فشاری محکم بر روی صفحه نمایش، به صفحه شخصی سازی وارد شده و سوایپ کردن ظاهر مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی گزینه Remove اشاره کنید. این عمل از طریق اپلیکیشن آیفون نیز در دسترس بوده و با اشاره بر روی دکمه Edit در قسمت My Faces پوسته مورد نظر ساعت شما پاک خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.