اپل در فروش آیفون از مرز یک میلیارد دستگاه گذشت

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۱ دقیقه

بی راه نیست اگر بگوییم که امپراطوری امروز کمپانی اپل از سال ۲۰۰۷ و بر روی شانه های اولین تلفن هوشمند این شرکت پی ریزی شد.


سود سرشار حاصل فروش آیفون ها در طی این ۹ سال سبب شد که اپل بتواند جایگاه ارزشمندترین برند دنیا و ثروتمند ترین شرکت دنیا را از آن خود کند و میلیاردها دلار پول در حساب های خود ذخیره نماید.

گرچه بعد از چندین سال رشد، بالاخره در سال ۲۰۱۶ شاهد افت فروش دست پرورده سوگولی اپل بودیم، اما میراث نبوغ استیو جابز همچنان در تیراژ زیادی تولید و به بازار عرضه می شود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

در شرایطی که فاصله زیادی تا ماه سپتامبر و تاریخ احتمالی رونمایی رسمی نسل تازه آیفون ها نداریم، این شرکت در هفته گذشته توانست یک میلیاردمین آیفون خود را روانه بازار نماید.

این خبر توسط تیم کوک و در خلال یک گردهمایی با حضور کارکنان اپل در مقر این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا، به اطلاع همگان رسید. او در ادامه از همه همکاران خود برای «کمک به تغییر هر روزه دنیا» تشکر کرد و علام نمود «اپل همواره به دنبال تولید بهترین محصولات است تا بتواند تمایز ایجاد نماید.»

آیفون شماره یک میلیون دو سال پس از تولید پانصدهزارمین دستگاه روانه بازار شد. هنوز آیفون های زیادی در حال تولید است و به نظر نمی آید این روند به این زودی ها متوقف شود. ۹ سال به طول انجامید تا یک میلیاردمین آیفون تولید شود. حالا باید دید آیا اپل می تواند روزی به رکورد ۲ میلیارد آیفون برسد یا خیر. و ثبت این رکورد چقدر زمان خواهد برد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.