اپل واچ ۲ مجهز به GPS، فشارسنج و باتری بزرگتر تا اواخر ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) از آن دست تحلیلگرانی است که همگان گفته های او را در خصوص محصولات آینده کمپانی اپل به شدت جدی می گیرند، چون در سال های گذشته بسیاری از تحلیل ها و پیش بینی های او عملی شده است. حال به نظر می رسد منابع اختصاصی او درون شرکت کالیفرنیایی اطلاعات تازه ای را به دستش رسانده اند، چرا که او امروز با انتشار یادداشتی پیش بینی کرده که نسخه تازه اپل واچ با نام  Apple Watch 2 در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ رونمایی شود.


کو باور دارد (یا این طور به گوش او رسانده اند) که نسخه دوم ساعت هوشمند اپل امسال با پردازنده ۱۶ نانومتری ساخت کمپانی تایوانی TSMC، گیرنده GPS، سنسور فشارسنج و باتری با ظرفیت بالاتر روانه بازار خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

طبق شنیده های این تحلیلگر مشهور، اول واچ ۲ با سایز نمایشگر و ضخامت بدنه مشابه با نسل فعلی این ساعت هوشمند تولید خواهد شد. البته پیش از این شنیده بودیم اپل تلاش دارد با استفاده از تکنولوژی های جدیدتر ضخامت نمایشگر اپل واچ را برای کم کردن ضخامت کلی بدنه آن کاهش دهد.

برخی دیگر از منابع در گذشته مدعی شده بودند که در نسخه سال ۲۰۱۶ اپل واچ شاهد افزوده شدن قابلیت اتصال به شبکه های سلولار خواهیم بود، اما مینگ چی کو معتقد است که نباید تا سال ۲۰۱۷ انتظار افزوده شدن پشتیبانی از شبکه LTE را در پرفروش ترین ساعت هوشمند دنیا داشت.

او همچنین پیش بینی کرده که نسل اول اپل واچ، حتی پس از عرضه نسخه جدیدتر، باز هم در سبد محصولات اپل باقی خواهد ماند. بدیهی است که به سنت همیشگی این شرکت، به محض معرفی نسل جدیدتر، مدل قبلی با کاهش قیمتی قابل توجه باز هم قابل تهیه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.