اپل قصد دارد این بار مدل ۱۰.۵ اینچی آیپد پرو را در سال ۲۰۱۷ رونمایی کند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

به گزارش بلومبرگ، اپل قصد دارد ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری جدیدی را به آیپد اضافه کند که برای کاربران حرفه ای، بسیار کارامد خواهند بود. یکی از این بهبود ها به صفحه نمایش مربوط می شود که قرار است واکنش بسیار سریع تری به انواع فرمان های کاربر نشان دهد و به اصطلاح روان تر شود.


تحلیلگر ارشد موسسه KGI، پیش از این اظهار کرده بود که شرکت سازنده قصد دارد برای سال آینده یک آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی معرفی کند، همچنین آیپد پرو ۲ با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچ و آیپد ۹.۷ اینچی هم که قیمت پایین تری خواهد داشت، معرفی خواهند شد. آقای «کو» از آیپد مینی حرفی به میان نیاورده چرا که احتمالا به دلیل عدم پشتیبانی از قلم اپل و همچنین نزدیکی سایزش به آیفون های ۵.۵ اینچی(یا بیشتر)، نسخه مینی از گود خارج شود. بهبود هایی که کمپانی یاد شده قصد دارد در تبلت های مدل Pro اعمال کند، بیشتر به توسعه و افزایش کارامدی «اپل پنسل» مربوط می شوند که ممکن است برخی از آنها در iOS 10 به چشم بخورند؛ این احتمال هم می رود که اپل قصد داشته باشد این پروژه را در iOS 11 به اتمام برساند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

در حال حاضر، استفاده از قلم اپل به اپلیکیشن های معدودی محدود می شود و کمپانی مورد بحث قصد دارد مسیری که در رقیبش سامسونگ به کار بسته را در پیش بگیرد و قابلیت های قلمش را در راستای بالابردن بهره وری آیپد، افزایش دهد. احتمال می رود در بروز رسانی سال ۲۰۱۷، مرورگر سافاری، Mail و iMessage هم قلم هوشمند را پشتیبانی کنند.

گفتنی است که مدتی ست که فروش آیپدها، دیگر برای اپل سود آوری ندارند، و همین امر باعث شده که کمپانی یاد شده تغییرات چشمگیری را در این محصول ایجاد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.