انتشار تصویری از آیفون ۷ به رنگ مشکی براق

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

منبع ژاپنی Mac Otakara، پیش از این اعلام کرده بود که اپل قصد دارد برای مدل های ۲۰۱۶ آیفون هایش، یک رنگ بسیار تیره معرفی کند که منجر به حذف رنگ خاکستری فعلی می شود. همین وب سایت ساعاتی پیش، تصویری را منتشر کرد که پنج قاب سیم کارت با رنگ بندی مختلف از آیفون را نشان می دهد؛ رنگ پنجم، مشکی براق است که بیشتر شبیه آیفون های سال ۲۰۱۳ است.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

وب سایت یاد شده معتقد است که رنگ خاکستری حذف نخواهد شد و مشکی براق به این مجموعه رنگ اضافه می شود. با این اوصاف ممکن است اسمارت فون های اپل را در رنگ های طلایی، نقره ای، خاکستری، صورتی و مشکی براق ببینیم. پیش از این، اینطور گزارش شد که رنگ جدید بسیار تیره است اما باز هم با مشکی فاصله دارد، اما در تصویری درز کرده چنین چیزی مشاهده نمی شود.

در هر حال تمام اینها شایعاتی هستند که به سرعت دست به دست می شوند و در نهایت باید تا روز مراسم در  ۱۷ شهریور، صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی می افتد. مراسم طبق روال گذشته، ساعت ۱۰ صبح در سان فرانسیسکو برگزار می شود و انتظار می رود در کنار معرفی اسمارت فون های جدید، اپل واچ ۲ نیز رونمایی شود. همچنین احتمال می رود بروز رسان سیستم عامل های iOS، Mac OS، Watch OS و tvOS هم در دسترس عموم قرار بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.