کاربران اپل از این پس می توانند از ۲ ترابایت فضای iCloud بهره مند شوند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

ذخیره اطلاعات و داده ها بر روی فضای ابری یا iCloud مدتی است که در کشورهای توسعه یافته جای خود را باز کرده و این موضوع از اهمیت بالای میزان حافظه سخت افزاری، کاسته است. بر همین اساس، اپل به تازگی یک آپشن فضای ۲ ترابایتی هم به سرویس iCloud ش اضافه کرد. کاربران می توانند با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار به صورت ماهیانه، اطلاعات شان را  روی این فضا ذخیره کنند. به غیر از این ظرفیت، سه حق انتخاب دیگر هم برای کاربران وجود دارد که  کمترین مبلغ آن، ماهیانه ۰.۹۹ دلار است.


چنین اقدامی از سوی اپل در فاصله یک هفته ای با رویداد هفتم سپتامبر صورت گرفته است. مراسمی که انتظار داریم در آن نسل هفتم آیفون در کنار اپل واچ ۲ معرفی شوند. همچنین گمانه زنی می شود انواع سیستم عامل هایی که اکنون نسخه بتای آنها در در دسترس هستند به طور رسمی آماده دریافت شوند و انواع گجت های اپل را به روز رسانی کنند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۹

همانطور که در خبرهای دیروز اشاره کردیم، یکی از نکات قوت نسل جدید آیفون، دوربین بهبود یافته آنهاست . لنزهای بزرگتر و دوربین دوگانه البته فقط برای مدل پلاس، عکس های بسیار با کیفیت تری ثبت خواهند کرد که در نتیجه حجم بالاتری هم خواهند داشت و در نهایت، صاحبان آنها به فضای ذخیره سازی بیشتری نیازمند می شوند. با این حساب، ارائه فضای ابری بیشتر از سوی اپل کاری بسیار به جا به حساب می آید. همچنین این خبر هم به شکل های مختلف یه گوش رسید که ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی برای مدل ۷پلاس هم در نظر گرفته شده که این موضوع هم به نحوی به افزایش فضای iCloud انجامیده است.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر این اقدام اپل را می توان سیستم عامل Sierra عنوان کرد؛ این نسخه از مک او اس، تمام فایل هایی که در پوشه Document و یا بر روی دسک تاپ ذخیره شده اند را به طور خودکار به iCloud، آپلود می کند که دلیلش می تواند قابلیت Hand-off باشد. با استفاده از قابلیت یاد شده، کابران قادرند به اطلاعات شان در انواع دستگاه هایی که دارند، دسترسی پیدا کنند. به هر حال،۲ ترابایت، فضای ذخیره سازی بسیار زیادی است و  اضافه شدن این آپشن برای آن دسته از افراد که زیاد در رفت و آمد هستند و به داده های شان در لحظه نیاز مبرم دارند، خبر بسیار خوبی به حساب می آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.