ویدیو: تبلیغ موزیکال جدید سرفیس پرو ۴ و مقایسه مستقیم آن با مک بوک ایر

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

مایکروسافت با معرفی کامپیوتر هیبریدی سرفس شاخه ای جدید از گجت های قابل حمل را تعریف نماید که همزمان می توان از آن به عنوان یک تبلت و هم به عنوان یک رایانه تمام عیار استفاده نمود.


این شرکت به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی جدید از سرفس پروی ۴ را تهیه کرده و در آن با لحنی موزیکال و طنز توانایی های این محصول را با یکی از رقبای اصلی خود، یعنی مک بوک ایر مقایسه نموده است.

تماشای ویدیو

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۹

ویدیوی مذکور که با عنوان “Surface Pro 4 is the one for me” در کانال یوتیوب مایکروسافت قرار گرفته، زنی را به نمایش می گذارد که قصد دارد ابتدا با ویژگی های سرفس پرو ۴ آشنا شود و سپس همین ویژگی ها را در مک بوک ایر بیازماید، اما نا امید می شود، چرا که محصول اپل فاقد آن ویژگی ها از جمله نمایشگر لمسی، قلم استایلوس، کیفیت و وضوح تصویر بالا، صفحه کلید انعطاف پذیر و . . . است.

این اولین بار نیست که کمپانی ردموندی برای تبلیغ محصولات خود به تمسخر و عیب جویی از ساخته های رقیب دیرینه اش اپل می پردازد. از این دست مقایسه ها پیش از این نیز میان آیپد پرو و سرفس پرو ۴، سرفس بوک و مک بوک پرو و همچنین ویندوز ۱۰ و سیستم عامل OS X انجام گرفته است.

برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که قیمت مدل پایه هر دوی این گجت ها برابر ۸۹۹ دلار است و با پرداخت این مبلغ شما لپ تاپی سبک با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دریافت خواهید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.