چگونه سرعت آیفون خود را با غیر فعال کردن انیمیشن های IOS بالا ببریم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

سیستم عامل IOS را می توان سریعترین و قابل اطمینان ترین پلتفرم موبایلی نامید. مهندسان شرکت اپل با تلاش مداوم خود طی سالیان اخیر توانسته اند پلتفرمی را برای ابزارهای هوشمند این شرکت خلق کنند که از هرگونه تاخیر به دور است. با این حال اگر به دنبال سرعت بیشتر در اجرای برنامه ها و یا تعویض میان اپلیکیشن های مختلف هستید، اپل به شما این امکان را می دهد تا با غیر فعال کردن انیمیشن ها IOS بدون نیاز به جیلبریک، سرعت بی نظیری را در دستگاه های مجهز به  این سیستم عامل تجربه کنید.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۸

برای غیر فعال کردن انیمیشن های IOS ابتدا به بخش تنظیمات آیفون رفته با اشاره بر روی گزینه General وارد Accessibility شوید. با اشاره بر روی AssistiveTouch و فعال کردن آن، آیکون شناور کمکی به آیفون شما اضافه می شود. اگر تا پیش از این، از آیکون شناور آیفون استفاده می کردید، نیازی به طی کردن مراحل قبل نیست.

در ادامه با تپ کردن بروی AssistiveTouch و نگاه داشتن آن، موقیعیت این آیکون را به گوشه ی راست در پایین صفحه انتقال دهید. حال می بایست با سوایپ کردن به پایین در صفحه نمایش، منوی جستجو آیفون یا همان Spotlight را ظاهر کرده و با سوایپ کردن به بالا این منو را پنهان کنید. تکرار حدودا ۲۰ مرتبه ی این عمل موتور انیمیشن IOS از کار خواهد افتاد. پس از غیرفعال شدن انیمیشن های IOS، سرعت آیفون به طرز قابل توجهی بالا رفته و مصرف باتری دستگاه نیز اندکی کاهش می باید. لازم به ذکر است که با restart شدن دستگاه، موتور انیمیشن دوباره بکار افتاده و IOS به حالت اولیه خود بازمی گردد. این ترفند بر روی تمامی نسخه های ۹ IOS در دسترس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.