مک بوک پرو، مک بوک ایر و آیمک های جدید اپل در ماه اکتبر از راه می رسند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بدون شک پس از رونمایی از آیفون های جدید در روز ۱۷ شهریور، کمپانی اپل دیگر وظیفه ای ندارد جز آن که به دنبال به روز آوری رایانه های رومیزی خود، یعنی آی مک ها و مک بوک هایش باشد.


به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، این کمپانی قصد دارد در حدود ماه اکتبر (اواخر مهر ماه) از نسل تازه رایانه های شخصی خود رونمایی کند. همچنین گفته می شود اهالی کوپرتینو با همکاری کمپانی کره ای ال جی مشغول توسعه یک نمایشگر مستقل جدید با کیفیت ۵K هستند.

بلومبرگ معتقد است که مک بوک پروهای امسال باریک تر از نسل قبل خود خواهند بود و علاوه بر پردازنده های جدید، مجهز به یک نوار حساس به لمس از نمایشگر OLED به جای دکمه های چند عملکردی F1 تا F12 هستند. در این بخش حسگر اثر انگشت برای ورود به سیستم عامل و برخی نرم افزار های دیگر نیز تعبیه خواهد شد. کلیدهای لمسی به نمایش در آمده در این نوار بسته به دلخواه شما و یا نرم افزاری که با آن کار می کنید، تغییر خواهند کرد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۲

گفته می شود اپل قصد دارد نسخه ای جدید مجهز به پردازشگر گرافیکی ساخت AMD را نیز به مدل های در دسترس آی مک های امسال خود بیافزاید.

در خصوص ویژگی های تازه مک بوک ایرهای امسال اپل اطلاعات زیادی در دست نیست، اما بلومبرگ معتقد است که نسخه جدید این محصولات مجهز به درگاه چندکاره USB-C خواهند بود که در کنار پورت تاندربولت نسل سوم& سرعت بیشتری را در اتصال به ابزارهای جانبی فراهم می نماید.

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، شنیده شده شرکت اپل سرانجام بعد از حدود ۵ سال، قصد دارد نسل تازه ای از نمایشگرهای خود را برای کامپیوترهای رومیزی آی مک به تولید برساند. بلومبرگ شرکت ال جی را شریک اپل در این برنامه معرفی می کند، اما مشخص نیست که باید انتظار چنین محصولی را در سال جاری داشته باشیم، یا این که قرار است در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه آن به همراه نسل بعدی آی مک ها باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.