معرفی اپلیکیشن پاتوق کتاب؛ گنجینه ای از هزارن کتاب فارسی

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

کتاب و کتابخوانی فرآیند آشنایی برای ما ایرانی ها نیست. سرانه پایین کتابخوانی و فروش پایین کتب غیر درسی، موجب رکود در بازار نشر کشور شده است. یکی از دلایل عدم استقبال مردم از کتاب و کتابخوانی، دسترسی دشوار به این یار مهربان است. فروشگاه های اینترنتی اندکی در عرصه فروش کتاب وجود داشته و عناوین موجود در این فروشگاه ها بسیار محدود است. حال بسیاری از توسعه دهندگان ایرانی به فکر افتاده و اپلیکیشن هایی را برای دسترسی سریع به کتب ایرانی طراحی کرده اند. در این میان اپلیکیشن پاتوق کتاب با ارائه رابط کاربری زیبا، ابزارهای کاربردی و نیز گنجینه ای وسیع از کتب ایرانی با استقبال گسترده ای مواجه شده است.


سازندگان اپلیکیشن پاتوق کتاب، ارشیو خود را با دو استاندارد PDF و EPub طراحی کرده و کاربر با خرید کتاب در هر یک از دو فرمت ذکر شده، فرمت دیگر را به رایگان دریافت می کند. همچنین ۲۰ صفحه ی ابتدایی هر کتاب به رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته تا آنها با آگاهی بیشتری به خرید بپردازند. امکان یادداشت گذاری ، هایلایت کردن،  خط کشیدن بر روی متن و نیز جستجو در کل کتاب از جمله ویژگی های ممتاز این اپلیکیشن است. کاربر می تواند به سادگی حالت شب را در اپلیکیشن فعال کند تا در محیط های تاریک با آسودگی بیشتر به مطالعه بپردازد. از دیگر ویژگی های موجود در پاتوق کتاب می توان به فایل های واقعیت افزوده اشاره کرد که دنیای جدیدی را به فضای کتاب اضافه کرده است. این ویژگی برای تعدادی از کتب در حال به روزرسانی بوده و به محض نهایی شدن، فایل ها واقعیت افزوده در فروشگاه این اپلیکیشن عرضه خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

11

اپلیکیشن پاتوق کتاب به کاربر امکان می دهد تا در محیطی زیبا و با امکاناتی گسترده، از مطالعه کتاب مورد علاقه اش لذت ببرد. برای دریافت اپلیکیشن پاتوق کتاب از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.