تصویر تازه ی منتسب به آیفون ۷، طیف جدیدی از آبی را نشان می دهد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۳ دقیقه

دعوت نامه ها ارسال شدند و دقیقا معلوم شد که کمتر از ده روز تا رویداد مهم اپل فاصله داریم؛ زمانی برای رونمایی از آیفون ها. اما به رسم همیشگی هر چه به زمان برگزاری مراسم نزدیکتر می شویم، شایعه و خبری نیست که نصیب مان نشود، از رد احتمال معرفی آیفون پرو بگیرید تا نامگذاری پرچم داران در راه. در هر حال مزیت این خبرپراکنی های گاه و بیگاه اینست که تقریبا تصویر نیمه روشنی از آنچه قرار است معرفی شود در ذهن داریم.


برخی از شایعات، آنقدر از سوی منابع معتبر یا مستقل تکرار شدند که کاملا واضح و روشن هستند، گویی آیفون ۷ مدت هاست رونمایی شده و حالا در بازار موجود است، اما در مورد برخی دیگر هنوز ابهاماتی مطرح است که قبل از طرح آنها بهتر است کمی آن دسته که مشهودتر هستند را مرور کنیم: هر دو مدل از گوشی های هفته آینده، از نظر طراحی ظاهری بسیار به نسل قبلی شان شباهت دارند، جز اینکه کمی باریک ترند و خطوط آنتن شان هم به حاشیه های بالا و پایین نزدیک شده اند. در مورد قسمت با اهمیت تر، یعنی دوربین ها، آنطور که از اخبار و شایعات و عکس هایی که برخی اوقات بسیار واقعی به می رسند بر می آید، مدل ۴.۷ اینچی، در پشت گوشی به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است که لنز بزرگتری نسبت به مدل پارسال دارد و آیفون بزرگتر هم قرار است به دوربینی با همان کیفیت اما با لنز دوگانه مجهز باشد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

کمپانی سازنده همچنین از پردازنده های جدید و پرسرعت A10، در هر دو مدل استفاده می کند و عمر باتری هم قرار است در نمونه ۴.۷ اینچی یک افزایش حدودا ۲۰۰ میلی آمپری را تجربه کند. البته هیچ کدام از این جزئیات از سوی اهالی کوپرتینو تایید نشدند و همگی بر پایه عکس ها و اطلاعات درز کرده، شکل گرفته اند که البته در این بمباران شایعه، یک مورد به اندازه سایرین شفاف به نظر نمی رسد، آنهم رنگ جدیدی است که ممکن است به خانواده آیفون ها اضافه شود و اصل این موضوع که آیا اساسا اپل چنین قصد دارد یا نه؟

iphone7blue

این اتفاق یک بار در سال گذشته روی داد و همزمان با معرفی سری ۶s، رنگ رزگلد هم رونمایی شد که در گذر زمان هم محبوبیت خاصی پیدا کرد. گمانه زنی می شود امسال هم کوپرتینو ای ها تجربه موفق پارسال را تکرار کنند، این بار با یک رنگ جذاب تر! شایعات اولیه ای که بر این اساس دست به دست می شدند، از طیف خاصی از مشکی خبر می دادند که اتفاقا بد هم به نظر نمی رسید. سپس این رنگ، جای خود را به آبی داد؛ رنگی که بسیار سیر بود و بیشتر به سورمه ای نزدیک بود. این رنگ در ذهن مان ثبت شده بود که دوباره عکس جدیدی توییت شد که آبی بود اما با همه ی رندرهایی که دیده بودیم فرق می کرد و خیلی روشن تر از قبل شده بود. تا به اینجای کار، اینها آخرین نمونه ها از این رنگ جدید هستند و باید ببینیم آیا اپل هم همین رنگ را پسندیده و در آیفون های جدیدش استفاده کرده یا ترجیح داده انتخاب رنگ را ازین بیشتر گسترده نکند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.