اپل لنز دوگانه پیشرفته تری را برای دوربین آیفون ۸ در نظر گفته است

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

حجم شنیده ها و شایعات در مورد آیفون بعدی، آن هم در شرایطی که تنها چند ماه بیشتر از معرفی نسخه تازه آن نمی گذرد، بسیار عجیب و بی سابقه است. به همین دلیل است که تحلیلگر مشهور مینگ چی کو نیز از همیشه فعال تر بوده و هر روز شاهد ارائه پیش بینی های جدیدی از جانب او هستیم. کو در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده هر دو لنزهای دوربین اصلی آیفون ۸ پلاس مجهز به لزرشگیر اپتیکال خواهند بود.


همچنین منابع خبری قدرتمند این کارشناس خبر داده اند که اپل قصد دارد طراحی لنز تله فوتوی به کار رفته در دوربین آیفون ۷ پلاس را به شکل قابل ملاحظه ای ارتقا دهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

برای پشتیبانی از لزرشگیر اپتیکال اپل می بایست محدوده میدان دید لنز مورد اشاره را افزایش دهد، که این به معنی مشکل تر شدن کالیبره کردن و پیچیدگی بیشتر مونتاژ آن خواهد بود. اما در عوض این عمل منجر به کاهش چشمگیر اعوجاج تصویر در گوشه های آن خواهد شد.

مینگ چی کو پیش از این پیش بینی کرده بود که اپل در سال آینده سه مدل مختلف از آیفون را روانه بازار می کند. این مدل ها شامل نسخه ۴.۷ اینچی با نمایشگر LCD، نسخه ۵.۱ یا ۵.۲ اینچی با نمایشگر OLED و نسخه پلاس ۵.۵ اینچی با نمایشگر LCD. کو معتقد است که سال آینده دوربین با لنز دوگانه باز هم شامل حال کوچکترین آیفون نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.