اپل و هوآوی بیشترین سود را از بابت بحران نوت ۷ می برند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

توقف عرضه گلکسی نوت ۷ سامسونگ بیش از همه به نفع کمپانی های اپل و هوآویی تمام خواهد شد. دست کم تحلیلگر مشهور موسسه KGI، یعنی مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) چنین باوری دارد، چرا که از دیدگاه او در حال حاضر این دو شرکت بهترین فبلت های بازار را در نبود فبلت پرچمدار کره ای ها در سبد محصولات خود دارند.


نکته جالب اینجاست که هم آیفون ۷ پلاس و هم میت ۹ هوآوی امسال مجهز به دوربین دوگانه و قابلیت های ویژه ای برای عکاسی و فیلمبرداری هستند.

کو معتقد است که سهم اپل از این فرصت بیشتر خواهد بود، اما با این وجود بعید است تاثیر بسیار چشمگیری در اعداد و ارقام نهایی فروش اسمارت فون های اپل تا انتهای سال جاری داشته باشد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

قبل از بروز حوادث متعدد برای گلکسی نوت ۷ های سامسونگ، انتطار می رفت که تا پیش از آغاز سال ۲۰۱۷ حدود ۱۲ تا ۱۴ میلیون واحد از این محصول روانه بازار شود. اما با این وضع تازه مینگ چی کو پیش بینی کرده که حدود ۵ تا ۷ میلیون نفر از مشتریان نوت ۷ به سمت آیفون ۷ پلاس بروند. گرچه چنین گرایشی مقطعی خواهد بود و تنها می تواند چند هفته آمارهای شگفت انگیز را رقم بزند.

همان طور که اشاره کردیم، شرکت چینی هوآوی دومین کمپانی خواهد بود که از سقوط نوت ۷ سامسونگ بیشتری سود را خواهد برد. این مسئله به خصوص در بازار خود چین و سپس کشورهای اروپایی نمود بیشتری خواهد داشت.

فبلت میت ۹ بیشترین شباهت را به یک فبلت پرچمدار شایسته اندرویدی دارد و می تواند بهترین گزینه برای مشتریان رویگردان از سامسونگی باشد که قصد ترک پلتفرم اندورید را ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.