ایرپادهای بی سیم اپل با تاخیر روانه بازار می شوند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

وقتی اپل در مراسم ماه سپتامبر خود از ایرپادهای بی سیم در کنار آیفون های جدیدش رونمایی کرد، عده ای به شدت از آن استقبال کردند، اما خبر بد برای این گروه آن است که وعده پیشین مبنی بر عرضه این محصول در ماه اکتبر عملی نخواهد شد.


یکی از سخنگویان این شرکت در مصاحبه با وبسایت TechCrunch گفته است که این محصول به کمی زمان بیشتر نیاز دارد، اما به صورت صریح در خصوص دلیل این تاخیر حرفی به میان نیاورده است.

او در مصاحبه خود گفته:

«بازخورد کاربران نسبت به ایرپادهای بلوتوث واقعاً شگفت انگیز بوده و ما عادت نداریم عرضه محصولی را پیش از آن که از آمادگی کامل آن مطمئن باشیم، آغاز نماییم. متخصصین ما به کمی زمان بیشتر نیاز دارند تا ایرپادها را برای کاربران آماده کنند.»

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

علاوه بر دلیل این تاخیر، اپل هیچ زمان مشخصی را هم به عنوان تاریخ نهایی آغاز فروش ایرپادهای بلوتوثی خود اعلام نکرده، پس هنوز نمی دانیم که می بایست تا کی منتظر باشیم.

اپل این ایرپادهای زیبا را در پاسخ به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از آیفون ۷ و ۷ پلاس معرفی کرده و معتقد است که این هدفون های بی سیم مدرن ترین راهکار جایگزین برای درگاه های بزرگ و دست و پا گیر قدیمی هستند.

این گجت های بسیار کوچک و البته گران قیمت علاوه بر مجهز بودن به چیپ کوچک و هوشمند W1، از فناوری های دیگری چون اینفرا رد برای تشخیص زمان در گوش قرار گرفتن، میکروفن های ضد نویز و یک شتاب سنج برای شناسایی ژست های حرکتی بهره می برند.

ویژگی هایی مثل کیفیت بالای صدا، قابلیت استفاده آسان و شارژ ساده و سریع باعث شده تا ایرپادهای بی سیم اپل با استقبال خوبی از طرف کاربران و کارشناسان مواجه شوند و همین مسئله انتظار برای ورود آنها به بازار را دشوار می سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.