مدیر عامل اپل، در سفری به ژاپن به شرکت سازنده «سوپر ماریو» سر زد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تیم کوک در طی سفری به ژاپن از شرکت نینتندو(Nintendo) هم بازدید به عمل آورد. نینتندو از دیر باز یکی از سازندگان بازی های رایانه‌ای به حساب می آید که سوپر ماریو معروف ترین آنها قلمداد می شود. در جریان این بازدید، مدیر اجرایی اپل با شخص سازنده بازی یاد شده، آقای شیگرو میاموتو، هم ملاقاتی داشته است.


ماه گذشته و در طی مراسم رونمایی از آیفون ۷، میاموتو خیلی غافلگیرانه به روی صحنه حاضر شد و همان جا از راه یابی بازی «سوپر ماریو ران» به گجت های تحت آی او اس خبر داد. گفته می شود که بازی یاد شده تا پیش از پایان سال جاری میلادی در دسترس کاربران اپل قرار خواهد گرفت.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

روز گذشته نیز تیم کوک با انتشار پیام «صبح بخیر» در حساب توییتر خود، از ورودش به سرزمین آفتاب تابان خبر داد. چندی بعد نیز عکسی را از دور همی با مسئولین رده بالای کمپانی سازنده سوپر ماریو پست نمود. گفته می شود که بازی یاد شده را می توان تنها با یک دست بازی نمود و همانطور که در تصویر دیده می شود، مدیر عامل اپل نیز با دست راستش در حال آزمایش بازی روی یک دستگاه آیفون ۷ است.

timcook-nintendo-twitter

باید اشاره کنیم که زمان دقیق عرضه «سوپر ماریو ران» نه از سوی اپل و نه کمپانی سازنده اعلام نشده و صرفا عنوان شده تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ ارائه خواهد شد. افزون بر این بازی مورد اشاره تا مدت مشخصی تنها بر روی گجت های هوشمند اپل قابل دریافت هستند و پس از آن راهی اندروید می شوند. همچنین مدتی است در بخش ویژه‌ی اپلیکیشن های iMessage، استیکرهای زیبای سوپر ماریو آماده دریافت هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.