آیا آتش باتری نوت ۷ ریشه این برند را می سوزاند؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

سامسونگ روزهای سختی را سپری می کند و نام این شرکت با انفجار و آتش گرفتن عجین شده است. حال گزارش هایی به گوش می رسد مبنی بر این که شاید شرکت کره ای دیگر هیچ محصولی را با نام تجاری Note به بازار عرضه نکند.


منبعی در شاخه روسی سامسونگ مدعی شده که مدیران این شرکت در حال بررسی گزینه حذف کامل نام نوت از تمام محصولات آینده خود هستند، چرا که در حال حاضر این نام در ذهن همه انفجار و آتش گرفتن موبایل های این شرکت را به خاطر می آورد. به خصوص که نسخه های جایگزین گلکسی نوت ۷ نیز بر خلاف وعده سامسونگ دچار حادثه شده اند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

همان طور که می دانید، شرکت سامسونگ به علت بروز حادثه برای چند دستگاه گلکسی نوت ۷ جایگزین شده، که ظاهراً می بایست مشکلات قبلی را نمی داشتند، تصمیم به توقف تولید و فروش این محصول گرفته و از تمام نمایندگی های فروش خود در سرتاسر جهان خواسته تا دستگاه های فروخته شده را با محصولی دیگر تعویض و یا وجه آن را به خریداران بازگردانند.

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از مشتریان این شرکت دیگر حس خوبی نسبت به برند نوت ندارند.

اولین سری از گلکسی نوت های سامسونگ در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد و نخستین موبایلی نام گرفت که نمایشگری بزرگتر از ۵ اینچ داشت. بی راه نیز اگر بگوییم که سری نوت آغازگر زیرشاخه فبلت ها بوده و راه را برای تولید این محصولات محبوب هموار کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.