معرفی بازی آیفون: Rules، یک سرگرمی برای افراد باهوش

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-03-at-4-46-24-pm


علاقه مندان به بازی های فکری و هوشی بازی rules، یکی از بهترین انتخاب ها در بین این گونه از گیم ها است. این بازی، کاربر را به چالش سرعت و در عین حال فکری دعوت می کند. بازی یاد شده شامل سه حالت ابتدایی برای افراد مبتدی، حرفه ای و بدون وقت است.

در بازی مذکور حافظه خود را امتحان می کنید، همچنین با انجام مراحل آن، ذهن و مغز خود را تقویت می کنید. بازی «قانون» با وضع چند قانون در بازی، باید در هر یک از سه حالت، آیتم های آن را به خاطر سپرده و با توجه به قوانین آن ها را انتخاب کنید.

آیتم ها شامل وال و روباه و ربات و شیطانک ها و پرنده های متفاوت است که برای بهتر به خاطر سپردن آن ها، از رنگ های مختلفی تشکیل شده اند. بازی، شامل حدود صد مرحله است که با توجه به نوع بازی، حتما باعث اعتیاد علاقه مندان به هوش می شود.

screen-shot-2016-11-03-at-4-46-31-pm

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۸

بازی یاد شده، هم برای آیفون و هم برای ساعت های اپل با watch OS 2 و بالاتر طراحی و در آپدیت watch OS 3 یک تمرین ذهنی به طور روزانه برای کاربر به این بازی اضافه شده.

screen-shot-2016-11-03-at-5-08-08-pm

بازی مذکور از معدود بازی هایی به شمار می رود که دارای جوایز زیر نیز هست:

  • بهترین بازی اپل واچ در سال ۲۰۱۵ در اپ استور
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۴ در اپ استور
  • بهترین بازی گوشی های همراه سال ۲۰۱۴ در جشنواره توسعه دهنگان آلمان
  • بهترین بازی گوشی همراه سال ۲۰۱۵ در جشنواره بازی های ویدیویی آلمان
  • در سال ۲۰۱۵ بعنوان بهترین بازی فکری و بیشترین خلاقیت در بازی در جشنواره pocket gamer

پیشنهاد ما این است که کاربران آیفون و اپل واچ و همچنین آیپد، بازی فکری و اعتیاد آور rules را از دست ندهند. حجم بازی ۵۷ مگابایت و می توانید در اینجا آن را با قیمت ۲.۹۹ دلار دانلود نمایید.

کم کم وقت آن رسیده تا با تهیه گیفت کارت٬ لذت واقعی داشتن آیفون را با اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کم نظیرش تجربه کنید.

فراموش نکنید که آیفون شما می‌تواند اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی را اجرا کند که دیگر گوشی‌ها قادر به انجام آن نیستند. پس در کنار چند میلیون تومانی که برای گوشی گران‌قیمت و سطح بالای خود هزینه کرده‌اید٬ چند ده هزار تومانی را هم صرف خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی بکنید که نمونه رایگان آن‌ها وجود ندارد و شما را از دیگران متمایز می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.