با نزدیک شدن به رویداد ۷ سپتامبر، حساب توییتری اپل هم فعال شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

پنج سال پیش، اپل برای خودش یک حساب کاربری در توییتر ایجاد کرد؛ از همان زمان یعنی سال ۲۰۱۱، این اکانت کاملا غیر فعال بود و حتی عکس پروفایل هم نداشت. گویی نزدیک شدن به مراسم ۷ سپتامبر، بهانه خوبی برای آغاز فعالیت در این شبکه اجتماعی است، زیرا روز گذشته، اپل برای حسابش یک لوگو و تصویر پشت زمینه قرار داد و همچنین اولین پیام را برای کاربرانش توییت کرد.


کمپانی یاد شده، طی سال های گذشته، آنقدر ها به فعالیت در شبکه های اجتماعی رغبتی نشان نداده و تنها برای برخی از خدماتش از قبیل iBook، Apple Music و iTunes حساب کاربری ایجاد کرده است. تا اینکه پارسال حضورش را کمی پررنگ تر کرد و در ماه مارس، اکانت Apple Support و Apple News را فعال نمود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

تصوریر پشت زمینه ای که اپل برای اکانتش برگزیده، مشابه دعوت نامه مراسم هفته آینده است و پیام توییت شده هم، این رویداد بزرگ را یادآوری می کند. پیش از این در خبرها اشاره شد که کمپانی مورد بحث، روی طراحی یک شبکه اجتماعی کار می کند که قرار است سال ۲۰۱۷ معرفی شود. اپل قصد دارد اپلیکیشن انحصاری اش، کاربردی شبیه «اسنپ چت» و «فیس بوک» داشته باشد.

با آغاز فعالیت اکانت اپل، انتظار می رود اهالی کوپرتینو تا زمان برگزاری مراسم در همین رابطه پیام هایی را توییت کنند؛ همچنین این احتمال هم هست که کل رویداد چهارشنبه هفته جاری به صورت زنده، توییت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.