برخی مدل های اپل واچ، در وب سایت این شرکت ناموجود شدند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

ماه گذشته، وب سایت «۹To5Mac»، به این موضوع اشاره کرد که موجودی اپل واچ در وب سایت کمپانی سازنده بسیار کاهش یافته است. پیرو همین خبر، منبع مورد بحث، دیروز اعلام کرد که تقریبا کلیه ی مدل های بند استیل، تمام شده اند و خریداران نمی توانند از طریق وب سایت اپل، ساعت مورد نظرشان را خریداری کنند. گویا تنها یک مدل از سری بند استیل برای سفارش باقی مانده و هفت مدل از سری اسپرت هم که اتفاقا قیمت مناسب تری هم داشتند، ناموجود شده اند. این اتفاق و همزمانی اش با برگزاری رویداد ماه جاری می تواند حاوی نکاتی باشد.


همانطور که پیش از این در خبرهای مطرح شد، انتظار داریم اپل واچ ۲ یا یک پردازنده قوی تر و تغییراتی در بدنه معرفی شود؛ همچنین قرار است یک GPS مستفل از آیفون هم در آن جای بگیرد تا ازین پس، محل فعالیت ها و تمرین های ورزشی روزانه نیز ثبت شود، به علاوه کاربران بتوانند از اپلیکیشن Maps نیز بر روی ساعت شان استفاده کنند. پس به طور کلی می توانیم حدس بزنیم که با ناموجود شدن برخی از مدل هایی که به دلیل قیمت مناسب تر، تقاضای بیشتری هم داشتند، عرضه اپل واچ ۲ خیلی زود تر آنچه فکر می کردیم باشد، مثلا یک یا دو هفته پس از رونمایی.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

همچنین با عنایت به مدل های موجود در وب سایت کمپانی سانده، این احتمال هم میرود که شرکت قصد دارد تولید مدل های بند استیل را متوقف کند و همچنین بندهای جدیدی را برای مدل اسپرت فعلی معرفی نماید. پیش از این، تحلیلگر موسسه KGI هم اشاره کرده بود که پس از رونمایی اپل واچ ۲، نسل اول هم همچنان عرضه می شوند و اتفاقا ممکن است با بهبودهای کمی هم همراه باشند. پس با این تفاسیر، پس از رویداد هفته جاری و معرفی نسل دوم ساعت هوشمند اپل که به watchOS 3 ارتقا یافته، با دو گزینه خرید روبرو هستیم؛ اپل واچ ۱ که کمی سریعتر و ارزان تر شده اند و اپل واچ ۲ با پردازنده سریعتر و مجهز به GPS. این اتفاق، هم خبر خوبی است و هم انتخاب ها را پیچیده تر از قبل می کند، چرا که تعداد و مدل های قابل خرید، از قبل هم بیشتر می شوند.

این هفته و در جریان مراسم رونمایی از آیفون ۷، نسل دوم ساعت هوشمند اپل نیز معرفی می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.