بتای هشتم و هفتم از iOS 10 به ترتیب برای توسعه دهندگان و عموم منتشر شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

نسخه هشتم از بتای iOS 10 برای توسعه دهندگان و هفتمین نسخه برای عموم، به تازگی منتشر شد و هر دو نسخه برای دستگاه های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ در دسترس هستند. بخش های «اپل موزیک» و «اخبار» در این نسخه از iOS تغییرات زیادی کرده اند و به سایر قسمت ها نیز ویژگی های جدید اضافه شده است.


آن گروه از کاربران که هم اکنون بتاهای قبلی iOS 10 را در اختیار دارند، اگر به قسمت Software Update در Setting مراجعه کنند، با گزینه OTA Update روبرو می شوند که برای دریافت بتای هفتم نمایان شده است. توسعه دهندگان رسمی هم با مراجعه به بخش مخصوص شان در وب سایت اپل می توانند نسخه ۸ را دریافت و نصب کنند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۸

علاوه بر تغییرات کلی در بخش های موزیک و اخبار، یک اپیلیکیشن به نام Home برای HomeKit طراحی شده، لاک اسکرین و هوم اسکرین هم کاملا باز طراحه شده اند و ویجت هایی هم در آنجا به چشم می خورند، به قسمت Messages هم ویژگی های متنوعی افزوده شده است.

اپل تصمیم دارد در هفتم سپتامبر از مدل های جدید آیفون رونمایی کند و دو روز بعد به ثبت سفارش آنها بپردازد؛ در نهایت خریداران می توانند نوزدهم همان ماه سفارش شان را تحویل بگیرند. به احتمال زیاد نسخه نهایی iOS 10 ،جند روز قبل از آن یعنی حدودا چهاردهم برای دریافت عموم آماده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.