عرضه آیفون ۷ پلاس با دوربین دوگانه، ممکن است با کمبود مواجه شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

آیفون ۷ تا حدود ده روز دیگر رونمایی می شود و اپل قصد دارد به رسم دو سال گذشته از دو مدل ۴.۷ و ۵.۵ اینچی رونمایی کند. بر اساس اطلاعاتی که از منابع مختلف به بیرون درز کرد، مدل ۵.۵ گوشی مذکور یک دوربین پشنی دوگانه را در خود جای داده است. حال اینطور که همین منابع خبر می دهند، تامین کنندگانی که قطعات محصولات اپل را فراهم می کرده اند، این بار نتوانسته اند دورربین دوگانه مورد بحث را به تعداد کافی را تولید کنند و این امر ممکن است این مدل را با کمبود مواجه کند.


یکی دیگز از قطعاتی که با مشکل مواجه روبروست، اسپیکرها هستند که برای اولین بار به صورت ضدآب طراحی شده اند و این طور به نظر می رسد که اگر کمپانی یاد شده بخواهد زمانی که تعیین کرده را برای فروش این دو مدل در نظر بگیرد، به احتمال زیاد در هفته های اول کمبود مدل ۵.۵ اینچی مشهود باشد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

اپل امسال تغییرات آنچنانی در آیفون هایش اعمال نکرده و قطعات مورد بحث، از تغییرات اصلی نسل هفتم آیفون ها به حساب می آیند. از دو ویژگی مذکور می شود به عنوان عاملی برای ترغیب کاربران به بروزرسانی تلفن هوشمندشان و خرید این محصول نه چندان متفاوت یاد کرد. در واقع اهالی کوپرتینو تنها با مشکل تامین بخشی از قطعات شان دست و پنجه نرم نمی کنند و این احتمال را می دهند که اساسا  محصول جدیدشان با استقبال شدید روبرو نشود به طوری که یک منبع مرتبط با این موضوع می گوید میزان سفارش کمپانی یادشده برای پردازنده اصلی تلفن های هوشمندش ۱۵% نسبت به سال گذشته کاهش داشته است؛ گویا کوپرتینویی ها خودشان هم منتظر استقبال شدید امسال مصرف کنندگان نیستند و در این امر بسیار محافظه کارانه عمل می کنند و در ابتدای امر، سفارش اولیه اسمارت فون هایشان را به ۵۴ میلیون گوشی محدود کرده اند.

نسل هفتم آیفون های اپل در رویداد ۷ سپتامبر رونمایی می شود و دو روز بعد هم فرایند ثبت سفارش صورت می گیرد. در کنار دوربین خاص برای مدل ۵.۵ و بلندگوهای ضد آب، ویژگی های دیگری مانند پردازنده پرسرعت تر، دکمه هوم حساس به فشار، LTE بهبود یافته و احتمالا رنگ آبی هم از تغییرات امسال به حساب می آیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.