به احتمال زیاد اپل نتواند تقاضای اولیه برای آیفون ۷ را پوشش دهد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

آن طور که از گوشه و کنار شنیده می شود، اپل در پاسخ به نیاز اولیه برای آیفون های جدیدش دچار مشکل خواهد شد و نمی تواند برخی سفارش ها را به موقع تحویل دهد. به گزارش خبرگزاری Nikkei ژاپن، برخ تامین کنندگان سخت افزار این تلفن های هوشمند در رساندن سفارش های دریافتی خود دچار مشکل شده اند.


به نظر می رسد تولید برخی قطعات چون ماژول دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس و اسپیکرهای ضد آب جدید، بیش از حد دشوار و پیچیده است و شرکت های تولید کننده این قطعات تا حد قابل توجهی از برنامه زمانبندی خود عقب هستند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

یکی از افراد آگاه در زنجیره بزرگ تامین قطعات اولیه آیفون های اپل توضیح می دهد که این شرکت به طور قطع در هفته های اول با مشکل خالی شدن انبارها و کمبود موجودی مواجه خواهد شد، چرا که شرکای سخت افزاری هنوز نتوانسته اند بر مشکلات خط تولید خود فائق بیایند.

البته تمام این پیش بینی ها وقتی درست از آب در می آید که از آیفون های جدید (چه نام آنها آیفون ۷ باشند و چه آیفون ۶ SE) به مانند نسل های قبل استقبال شود. اما این پیش بینی الزاماً درست نخواهد بود، چرا که اپل در سال جاری با افت قابل توجه فروش در این زمینه مواجه بوده و همچنین شنیده می شود که نسخه ۲۰۱۶ موبایل های این شرکت نسبت به نسل قبل خود تفاوت چندانی نخواهند داشت.

در هر حال تیم کوک سابقه درخشانی در مدیریت زنجیره تامین قطعات دارد و به طور قطع اگر مشکلی نیز در روزها یا هفته های اول به وجود بیاید، به سرعت رفع خواهد شد و همه طرفداران بالاخره به موبایل محبوب خود خواهند رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.