عرضه آپدیت جدید برای iOS و بسته شدن چند حفره امنیتی مهم

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

همین چند روز گذشته بود که خبر رسید «NSO Group»، که یک گروه توسعه دهنده نرم افزارهای جاسوسی است، توانسته به کمک سه حفره امنیتی موجود در سیستم عامل iOS، به صورت غیر مجاز به اطلاعات درون گجت های همراه اپل دست یافته و عملکرد آنها را تحت نظر بگیرد. اولین بار موسسه امنیتی Lookout و خالق آنتی ویروسی به همین نام، این نقاط ضعف را شناسایی کرده است.


حال شرکت کالیفرنیایی به سرعت دست به کار شده و با آپدیت سیستم عامل iOS به نسخه ۹.۳.۵، این حفره های امنیتی را ترمیم کرده است. برای دریافت این به روز رسانی جدید کافیست تا در دیوایس اپلی خود برای دریافت آپدیت جدید جستجو کرده و آن را نصب نمایید. اپل تاکید بسیاری دارد که کاربران محصولاتش هر چه سریع تر این بسته به روز رسانی را دریافت و نصب نمایند، تا امنیت اطلاعات شخصی آنها حفظ شود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۸

آسیب های تازه کشف شده، بدترین و خطرناک ترین نقص های امنیتی هستند که در عمر حدود ۹ ساله سیستم عامل iOS، در آن پیدا شده است.

حال بسیاری از کاربران نسخه بتای iOS 10 می خواهند بدانند سه نقصی که در بالا به آنها اشاره کردیم، شامل حال جدیدترین نسخه این سیستم عامل نیز می شود یا نه؟ اپل در پاسخ اعلام داشته که چنین ضعف هایی پیش از این در iOS 10 رفع شده و کاربران می توانند با اطمینان خاطر از امنیت اطلاعاتشان، از آن استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.